اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امورآبفای دیلم:

شبکه فاضلاب دیلم شستشو و لایروبی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امورآبفای دیلم گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب دیلم به طول 500 متر شستشو و لایروبی شد.

شبکه فاضلاب دیلم شستشو و لایروبی شد

 ایمان دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: در اجرای این طرح از تجهیزات واترجت استفاده شد که با شستشوی شبکه جمع آوری فاضلاب دیلم مشکل خطوط این شبکه و دفع فاضلاب برطرف شده است.

وی درادامه مرئی سازی دو مورد آدم رو فاضلاب، همسطح‌سازی آدم رو فاضلاب به تعداد دو فقره، و سه مورد رفع اتفاقات انشعاب فاضلاب را از دیگر اقدامات امور آبفای دیلم در بهمن ماه دانست و افزود: در این مدت ضمن نصب انشعاب فاضلاب به مشترکین جدید، 49 کنتور فرسوده آب تعویض و  82 مورد انشعاب جدید نصب شده است.

مدیر امور آبفای دیلم  نوسازی یک‌هزار و 10 متر شبکه آبرسانی و تعمیر 22 مورد شبکه آب را در بهمن مورد اشاره قرار داد و گفت: اکنون تعداد مشترکین آب در این شهر به هفت هزار و 392 مشترک و مشترکین فاضلاب نیز به 844 مشترک رسیده است.

سیستم ایزو در آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر مستقر شد

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز به خبرنگار فارس گفت: سیستم ایزو 17025 (اعتبار دهی فنی به نتایج آزمون آزمایشگاه مرکزی در سطح بین المللی و جهانی) و همچنین سیستم ایزو ohsas(سازماندهی فعالیت‌ها برای پیشگیری از حوادث و حفاظت از پرسنل) در آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفای بوشهر استقرا یافت.

محمد پوریوسفی افزود: با استقرار این سیستم‌ها ضمن استاندارد سازی روش‌های اجرایی آزمایشگاه و تسهیل همکاری میان آزمایشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها، نسبت به تسهیل در پذیرش نتایج آزمون و کالیبراسیون و قابلیت اعتماد از سوی مشتریان اقدام شده است.

وی پذیرش آزمایشگاه دارای گواهینامه به‌عنوان یک آزمایشگاه مرجع از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، کسب اطمینان از کالبیره شده تجهیزات و بهبود فرایندهای سازمان و کاهش هزینه را از دیگر مزایای این ایزو اعلام کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول