اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک خبر - یک شهرک/ 4

وفایی‌نژاد: تصفیه‌خانه فاضلاب محمودآباد طراحی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از طراحی تصفیه‌خانه فاضلاب محمود آباد خبر داد.

وفایی‌نژاد: تصفیه‌خانه فاضلاب محمودآباد طراحی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسئولان شهرک صنعتی مازندران قابلیت‌ها و فرصت‌های شهرک صنعتی مازندران را به سه زبان فارسی، انگلیسی و روسی منتشر کردند. 

خبرگزاری فارس در مازندران در نظر دارد برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در مازندران در بسته خبری یک خبر یک شهرک، هر روز فرصت‌ها و امکانات یک شهرک صنعتی مازندران را تحت عنوان هر روز یک شهر در اختیار مخاطبان قرار دهد.

شهرک صنعتی که قرار است امروز معرفی شود شهرک صنعتی شهدای محمود آباد معروف به تشبندان است.

شهرک صنعتی محمودآباد در کیلومتر 15 جاده آمل و در فاصله 5 کیلومتری از مرکز شهرستان محمودآباد واقع شد.

این شهرک صنعتی در فاصله 85 کیلومتری مرکز استان مازندران و 200 کیلومتری پایتخت ایران واقع شد.

عباسعلی وفایی‌نژاد مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران درباره احداث شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این شهرک در سال 82 خریداری شد که در سال 83 مصوبه احداث شهرک صنعتی در شهرستان محمود آباد تصویب شد.

مدیر عامل شهرک صنعتی مازندران خاطر نشان کرد: عملیات احداث شهرک صنعتی تشبندان محمودآباد از سال 1385 آغاز شد و تاکنون 170 قرارداد در این شهرک منعقد شد.

این مسئول در ادامه درباره مزیت‌های و امکانات زیربنایی شهرک صنعتی محمودآباد به خبرنگار فارس گفت: قرار گرفتن در کریدور اصلی غرب به شرق نوار ساحلی و فاصله 80 کیلومتری با بندر نوشهر از قابلیت‌هایی است که این شهرک برای انتقال کالاها دارد.

وفایی‌نژاد میزان فاصله شهرک صنعتی محمودآباد از راه آهن سراسری کشور را 69 کیلومتر که در شهرستان قائمشهر است عنوان کرد و گفت: این شهرک در بین دو فرودگاه نوشهر و فرودگاه شهرستان ساری واقع شده است.

وی در ادامه مساحت شهرک صنعتی شهدای محمودآباد را 73 هکتار اعلام و یادآور شد: واحدهای بهره‌بردار فعال در شرکت در حال حاضر 37 واحد هستند و غالب فعالیت این شهرک صنعتی فلزکاری است.

این مسئول میزان برق شهرک صنعتی شهدای محمودآباد مازندران را 18 مگاوات عنوان کرد و بیان داشت: آب تامین شده در این شهرک حدود 30 لیتر در ثانیه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران درباره وضعیت مخابرات و اینترنت شهرک صنعتی محمودآباد گفت: مخابرات و اینترنت شهرک صنعتی محمودآباد برقرار است.

وی در پایان از طراحی تصفیه‌خانه فاضلاب محمودآباد خبر داد.

 انتهایی پیام/86004/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول