اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماهه گذشته

بیش از 1200 حادثه در شبکه‌های فاضلاب بوشهر برطرف شد

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در 11 ماه گذشته 259 مورد حادثه در شبکه فاضلاب و یک‌هزار و 26 مورد حادثه در انشعابات فاضلاب برطرف شده است.

بیش از 1200 حادثه در شبکه‌های فاضلاب بوشهر برطرف شد

محمد پوریوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: امسال دو هزار و 892 آدم رو فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم در استان لایروبی شده است.

معاون آب و فاضلاب بوشهر تصریح کرد: در این مدت 836 مورد از منهول‌های فاضلاب در سه شهر یاد شده مرئی سازی و همسطح سازی شده است.

وی رفع حادثه در شبکه فاضلاب استان بوشهر را مورد اشاره قرارداد و تصریح کرد: در 11 ماه گذشته  259 مورد حادثه در شبکه فاضلاب و یک‌هزار و 26 مورد حادثه در انشعابات فاضلاب برطرف شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان بوشهر سمپاشی شبکه و معدوم کردن حیوانات موذی و حشرات موجود در شبکه فاضلاب را از دیگر فعالیت‌های این معاونت ذکر کرد و افزود: در طی این مدت 100 درصد منهول‌های فاضلاب در شهر بوشهر سم پاشی شده است.

وی در ادامه از اجرای طرح مطالعات ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر خبر داد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر سال 78 وارد مدار و بهره‌برداری شده است، گفت: طراحی این تصفیه خانه شش مدول است که دو مدول آن تاکنون ساخته شده ست.

پوریوسفی  گفت: با توجه به پساب ورودی، ظرفیت مدول‌های ساخته شده باید افزایش یابد که برای ادامه ساخت آن طی مناقصه‌ای مشاور مطالعات ارتقاء کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب انتخاب و عملیات خود را شروع کرد.

وی از اجرای طرح نشت یابی و رفع نشت در خط انتقال آب و شبکه توزیع و همچنین انشعابات آب استان خبر داد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: نشت یابی و رفع نشت 53 کیلومتر از خط انتقال آب و شبکه توزیع، و یک‌هزار و 796 رشته انشعابات آب در شهرهای استان با موفقیت اجرا شد.

پوریوسفی تاکید کرد: با توجه به نتایج این اقدامات، انشعابات دارای نشتی زیاد و همچنین در مورد مشترکینی که تعویض کنتورهای فرسوده آنها ضروری بود اقدامات لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول