اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نیروی انتظامی قزوین صورت گرفت

دستگیری 604 قاچاقچی و انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 604 قاچاقچی مواد مخدر و انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

دستگیری 604 قاچاقچی و انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در نقاط مختلف استان قزوین در سال جاری اظهار داشت: کشف 91 درصدی انواع سرقت‌ها حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی این استان است که در طی این مدت، نسبت کشف به وقوع در سرقت اتومبیل 120 درصد، سرقت داخل خودرو و قطعات آن 105 درصد، سرقت مغازه 88 درصد و اماکن خصوصی 96 درصد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین 84 درصد سرقت کیف‌قاپی، 98 درصد سرقت احشام و 48 درصد سرقت‌ منزل نیز در سال جاری کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین کشف 100 درصدی سرقت محموله و 75 درصدی سرقت اماکن دولتی را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی این استان در سال جاری نام برد.

جعفری‌نسب اضافه کرد: همچنین در این مدت در برخورد با سوداگران مرگ، 604 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده و یک هزار و 92 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی در خصوص میزان تصادفات استان قزوین در سال جاری ابراز داشت: با انجام اصلاحات هندسی و برخورد جدی با تخلفات رانندگی، تصادفات در حوزه درون شهری 25 درصد و در جاده‌های استان 19 درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: تصادفات جرحی استان نیز 24 درصد کاهش یافته و در مجموع شاهد کاهش 22 درصدی انواع تصادفات هستیم.

جعفری‌نسب با اشاره به کاهش چشم‌گیر جرایم خشن در استان قزوین اعلام کرد: با جدیت و تلاش شبانه‌روزی پلیس در مدت مذکور هیچ گونه راهزنی، سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی در این استان گزارش نشده است.

این مسئول برخورد با قاچاقچیان کالا را نیز از دیگر اقدامات فعالیت‌های پلیس قزوین در سال جاری برشمرد و گفت: طی این مدت 174 هزار پاکت سیگار خارجی، 561 لیتر سوخت قاچاق و 213 قطعه عتیقه‌جات کشف شده است.

انتهای پیام/2667/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول