اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 171:

سارق مغازه هنگام سرقت غافلگیر شد

خبرگزاری فارس: کلانتر 171 از دستگیری یک سارق مغازه در جنوب تهران خبر داد و گفت: ‌این متهم زمانی که در مغازه حضور داشت با راهنمایی شاکی شناسایی و بازداشت شد.

سارق مغازه هنگام سرقت غافلگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، منصور زمانی با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در خیابان «مرتضی گرد»، از جزییات پرونده این متهم و نحوه دستگیری وی سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح موضوع فوق گفت: گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در محدوده فوق بودند که یکی از شهروندان به آنها مراجعه کرده و عنوان داشت که یک سارق در مغازه‌اش حضور دارد و از آنها درخواست کمک کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم انتظامی به محل اعزام شده و با هماهنگی‌های انجام شده و با رعایت نکات انتظامی این فرد را که در گوشه‌ای مخفی شده بود، را دستگیر کنند.

زمانی افزود: این متهم زمانی که ماموران را بالای سر خود دید دستپاچه شده و سعی داشت از محل بگریزد که موفق نشده و به کلانتری منتقل شد.

کلانتر 171 عنوان کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه شاکی اعتراف و در جریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت از منازل و مغازه‌های این محدوده اقرار کرد و طی بازرسی از وسایل همراه وی تعدادی ابزارآلات سرقت، یک دسته کلید و تعدادی اموال مسروقه شاکی کشف و ضبط شد.

زمانی در پایان تصریح کرد: این متهم پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد تا در این خصوص تصمیمات قضایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول