اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی سمیرم خبر داد

کاهش 50 درصدی وقوع سرقت در سمیرم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی سمیرم از دستگیری 190سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی وقوع سرقت در شهرستان سمیرم 50 درصد کاهش یافته است.

کاهش 50 درصدی وقوع سرقت در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، سهراب قرقانی ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان پیشگیری را مهم‌ترین رویکرد‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی سمیرم با تکیه بر پیشگیری در راستای انجام وظیفه خود به صورت شبانه‏‏‌روزی تلاش می‌‏‏‏کند تا اختلالی در امنیت شهرستان ایجاد نشود.

وی افزود: وقوع جرائم اجتماعی و امنیتی در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته و این نشان‌دهنده ثبات امنیت و ارتقای شاخص‌های امنیتی شهرستان سمیرم است.

جانشین فرماندهی انتظامی سمیرم از دستگیری 190سارق در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی وقوع سرقت در شهرستان سمیرم 50 درصد کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اکیپ‌های محسوس و نا‌محسوس گشت نیروی انتظامی در سطح شهر به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: مردم باید در راستای حفاظت و حراست از اموال خود تمام نکات ایمنی را رعایت کنند.

قرقانی با اشاره به اینکه سهل‌انگاری برخی از افراد در زمینه مراقبت از اموالشان سبب تحریک برخی دیگر و وقوع سرقت و در نهایت ارتکاب جرم می‌شود، تأکید کرد: اجرای آموزش همگانی مردم و توجه به توصیه و هشدار‌های پلیسی ضرورت دارد.

وی ادامه داد: مردم باید در زمان ترک خودرو از بالا بودن شیشه‌ها و قفل بودن درب خودروی خود اطمینان حاصل کنند و از گذاشتن وسایل با ارزش در داخل خودروی خود خود‌داری کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به فرا رسیدن سفر‌های نوروزی با تأکید بر نقش مؤثر رعایت توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از بسیاری از سرقت‌ها از همشهریان خواست که با همسایگان امین ارتباط برقرار کرده تا در غیاب آنها مراقب منزلشان باشند.

وی با هشدار به مردم مبنی بر حفظ هوشیاری و حساسیت در زمان مواجه شدن با افراد گفت: چنانچه همشهریان سمیرمی با موارد و خودرو‌های مشکوک برخورد کردند باید مشاهدات خود را به سرعت به پلیس 110 و پلیس آگاهی گزارش کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول