اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خبر داد

کشف 580 فقره سرقت در شهرستان تربت حیدریه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف 580 فقره سرقت از ابتدای سال‌جاری در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

کشف 580 فقره سرقت در شهرستان تربت حیدریه

سرهنگ محمد امین شاهرخی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهارکرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان خیابانی، کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل گشتی کلانتری‎های فرماندهی انتظامی شهرستان توانستند از ابتدای سال‌جاری 580 فقره سرقت را کشف کنند.

وی افزود: پلیس توانست با بررسی شگردهای سرقت و سوابق سارقین سابقه‎دار و گشت‎های نامحسوس، در سال‌جاری 494 نفر سارق حرفه‎ای را شناسایی و در اقدامی ضربتی در حین ارتکاب جرم و یا در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: از سارقین مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف که تحویل مالباختگان شده و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

شاهرخی همچنین گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، با کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تربت حیدریه و اماکن آلوده سطح شهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، نیروهای گشتی کلانتری‌ها و ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه، 9 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: در این رابطه 2 هزار و 586 گرم تریاک و شش گرم هروئین کشف و دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پژو 405 توقیف و روانه پارکینگ شدند.

انتهای پیام/70005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول