اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه:

20 هزار بازدید از صنوف ارومیه انجام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 20 هزار بازدید در 11 ماه سال جاری از صنوف ارومیه توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها انجام شده است.

20 هزار بازدید از صنوف ارومیه انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز قاسم فتاح‌علی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن اجتماعات راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی ارومیه با مشارکت و همکاری تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها و خود مردم با وجود برخی مشکلات از جمله مرزی بودن شهرستان ارومیه، امنیت و آرامش قابل قبولی در سطح شهر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به بازدید از صنوف شهرستان ارومیه توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، خاطرنشان کرد: در 11 ماه سال جاری بیش از 20 هزار بازدید از صنوف انجام شده است و 2 هزار و 273 مورد برخورد با اصناف متخلف و با ارجاع به اماکن و یا مراجع قانونی شده است.

فتاح‌علی بازدید از تمام صنوف را مهم برشمرد و تصریح کرد: عمده جامعه هدف در بازدید از صنوف ارومیه را کافی‌نت‌ها، قهوه‌خانه‌های سنتی و عرضه محصولات فرهنگی تشکیل می‌دهند چرا که جوانان و نوجوانان از مشتریان دائمی این مراکز هستند.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: در 11 ماه سال جاری سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و کوله باغ‌های ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است و علت این امر افزایش ساخت‌وساز و احداث بی‌رویه کوله باغ در اطراف شهرستان ارومیه است.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار کوله باغ و ویلا باغ در حوزه استحفاظی پاسگاه امامزاده ایجاد شده است، گفت: این منطقه با افزایش ویلا باغ‌ها در واقع، به یک شهر جدید تبدیل شده است و بیشتر این ویلا باغ‌ها بدون حفاظ و سیستم امنیتی در معرض سرقت احتمالی قرار دارند.

فتاح‌علی ادامه داد: کوله باغ‌ها و ویلا باغ‌های روستای امامزاده به صورت بی‌رویه افزایش یافته است در حالی که برای ایجاد امنیت در منطقه تنها یک پاسگاه با امکانات و نیروی محدود وجود دارد.

انتهای پیام/61010/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول