اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

به روز رسانی سامانه‌های مجازی اصناف اولویت اساسی حوزه تجارت است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به الکترونیکی شدن امور، به روز رسانی سامانه‌ها و سایت‌های حوزه اصناف باید از اولویت‌ها باشد.

به روز رسانی سامانه‌های مجازی اصناف اولویت اساسی حوزه تجارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس عبدالمجید عبدلی‌زاده امروز در چهارمین کارگاه آموزشی رؤسای ادارات اصناف و رابطان پایگاه اطلاع رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی بروز رسانی سامانه‌ها، سایت‌ها و برنامه‌های پیش روی حوزه اصناف است.

وی ادامه داد: با رویکرد الکترونیکی کردن برنامه‌های اصناف، برای پیگیری مصوبات کارگاه‌های آموزشی قبلی، رفع موانع پیش روی استان‌ها و همچنین تبادل افکار و اطلاعات برگزاری چنین کارگاه‌هایی ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان معمولا جز استان‌های پیش گام در اجرای طرح‌های نو هستند که این خود بیانگر استعداد و توانایی‌های بالقوه و بالفعل در استان است.

وی در ادامه به برخی از مقام‌های کسب شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: کمیسیون نظارت بر اصناف این سازمان در پنج سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است و در درج آمار و اطلاعات و بروز رسانی سامانه جدید اصناف به آدرس iranianasnaf.ir نیز برترین استان شناخته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اضافه کرد: مقام‌های برترین مجمع امور صنفی مرکز استان در بین مجامع کشوری، کسب مقام برترین استان کشور در خصوص اجرای طرح صدور پروانه کسب اینترنتی در سال 90، کسب مقام برترین استان در اجرای طرح اتوماسیون اداری در شهرستان بندرعباس در سال 90 و کسب مقام نخست در تجهیز واحدهای صنفی استان به دستگاه صندوق مکانیزه فروش تنها بخشی از افتخارات این سازمان است.

عبدلی‌زاده در پایان گزارشی از آخرین وضعیت طرح انتقال و تجمیع صنوف آلاینده و مزاحم شهری و گزارشی از احداث پروژه شهرک صنفی بنکداران را ارائه داد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی به مدت دور روز در شهرستان بندرعباس برگزار و رؤسای ادارات اصناف و رابطان پایگاه اطلاع رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در آن شرکت دارند.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول