اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 30 واحد صنفی

فروش فوق‌العاده املش برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش از آمادگی 30 واحد صنفی این شهرستان برای برگزاری فروش فوق‌العاده خبر داد.

فروش فوق‌العاده املش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، جلال حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به برپایی فروش فوق‌العاده در آستانه عید نوروز، اظهار کرد: 30 واحد عرضه کننده محصولات پرمصرف این ایام با نصب پلاکارد و اطلاع‌‌رسانی مناسب اقدام به ارائه کالای خود با حدود 10 درصد تخفیف تا پایان سال جاری می‌کنند.

وی از اجرای طرح نظارتی در نحوه عرضه کالا در املش خبر داد و افزود: به منظور نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات و حصول اطمینان از سهولت تامین مایحتاج عمومی در ایام پایانی سال، طرح نظارتی ویژه نوروز از تاریخ 15 اسفند جاری تا 25 فروردین 92 در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گفته این مسئول، در این طرح ده‌ها نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری از واحدهای عرضه کالا به ویژه در زمینه کالای پرمصرف این ایام نظیر پوشاک، کیف و کفش، گوشت قرمز و مرغ، آجیل و خشکبار و دیگر مواد غذایی بازرسی‌های مستمر انجام می‌دهند و بر فعالیت این واحدها نظارت می‌کنند.

وی، درباره توزیع میوه شب عید اذعان کرد: به منظور تامین رفاه شهروندان، مقدار 10 تن پرتقال و 10 تن سیب برای این شهرستان در نظر گرفته شده که با نرخ مصوب دولتی در ایام پایانی سال توزیع می‌شود.

حسین‌زاده، به ذخیره کالای پرمصرف شهروندان املشی اشاره کرد و یادآور شد: با هدف تنظیم بازار و در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت‌ کالای اساسی نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ مقادیر مناسبی از این کالا که برای مردم شهرستان املش ذخیره شده با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود تا شهروندان در تامین این کالا دچار مشکل خاصی نشوند.

وی اضافه کرد: برای استقبال مناسب‌تر از مهمانان نوروزی برخی واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان در قالب کشیک خدماتی ساماندهی شده‌اند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت املش از بازرسی‌ها در قالب گشت مشترک بازرسی با همراهی اداره‌های شهرستان نظیر فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، دامپزشکی و مجمع امور صنفی در ایام پایانی سال و تعطیلات عید خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان این اداره در ایام تعطیلات نوروز نیز به صورت کشیک در محل کار خود حضور دارند و شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند موارد تخلف واحدهای عرضه کالا و خدمات را از طریق شماره 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/84002/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول