اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 40 واحد صنفی صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه بهاره در رضوانشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت 40 واحد صنفی و تولیدی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، خداورن قدرتی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه بهاره امسال با مشارکت 40 واحد صنفی و تولیدی 17 تا 27 اسفند ماه جاری در میدان نماز رضوانشهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر، ادامه داد: در این نمایشگاه اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم در این ایام به‌ ویژه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و مواد غذایی و پروتئینی با تخفیفی معادل پنج تا 15 درصد نسبت به قیمت‌های مشابه در سطح بازار عرضه می‌شود.

وی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 20 شب از آن بازدید کنند.

قدرتی، افزود: در ایام پایانی سال جاری و در چارچوب برنامه‌های تنظیم بازار بهاره حدود 32 تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب دولتی در شهرستان رضوانشهر توزیع می‌شود.

وی این اقلام را شامل 18 تن پرتقال و 14 تن سیب ذکر کرد و یادآور شد: در ایام پایانی سال در مناطق مختلف رضوانشهر به‌ ویژه در نمایشگاه عرضه مستقیم، کالا با اعلام قبلی توزیع می‌شود.

این مسئول درباره ذخیره و توزیع کالای پرمصرف تصریح کرد: مقادیر مناسبی از برخی کالاهای اساسی و پرمصرف این ایام به ‌ویژه برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ نیز برای این شهرستان ذخیره شده است که در صورت کمبود عرضه و یا افزایش قیمت برای تنظیم بازار در رضوانشهر توزیع می‌شود.

وی از مشارکت 20 واحد صنفی رضوانشهر در برگزاری فروش‌های فوق‌العاده خبر داد و اضافه کرد: این واحدها با اطلاع‌رسانی مناسب و نصب پلاکارد از تاریخ 10 تا 25 اسفند ماه جاری با تخفیفی معادل 10 تا 15 درصد اقدام به عرضه کالای خود می‌کنند.

قدرتی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در رضوانشهر، خاطرنشان کرد: با هدف نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالا و خدمات، جلوگیری از کمبود عرضه و مقابله با تخلفات احتمالی به‌ ویژه در حوزه‌های مربوط به کالا و خدمات پرمصرف این ایام طرح نظارتی ویژه نوروز در رضوانشهر از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین‌ ماه 92 برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در چارچوب این طرح بالغ بر 20 نفر از بازرسان این اداره، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری رضوانشهر بر فعالیت واحدهای صنفی، مراکز عرضه خدمات عمومی نظیر دفاتر آژانس‌های مسافرتی، حمل و نقل بین شهری، انبارها و سردخانه‌های نگهداری کالا و میادین میوه و تره‌بار بیشتر نظارت کرده و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

وی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه کالا و خدمات مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری اداره مذکور اعلام کنند.

انتهای پیام/84002/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول