اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره لنگرود با مشارکت 100 واحد صنفی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت حدود 100 واحد صنفی و تولیدی در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره لنگرود با مشارکت 100 واحد صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمد رفیق‌‌خواه ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان برنامه‌های تنظیم بازار بهاره را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه عرضه کالای پر‌مصرف مورد نیاز مردم در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای لنگرود از برنامه‌های تنظیم بازار است، تصریح کرد: در زمینه اجرای برنامه‌های تنظیم بازار بهاره، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان لنگرود با حضور حدود 100 واحد تولیدی و صنفی برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود، در این نمایشگاه کالای اساسی مورد نیاز شهروندان در ایام عید به ویژه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز و گوشت مرغ با تخفیف حدود پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

وی زمان برگزاری نمایشگاه بهاره را از تاریخ 15 تا 25 اسفند ماه جاری در پارک بازار لنگرود عنوان کرد و یادآور شد: شهروندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و دو عصر تا 9 شب از نمایشگاه بازدید کنند.

رفیق‌خواه درباره نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: با مشارکت بالغ بر 80 نفر از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و ناظران افتخاری لنگرود طرح نظارتی ویژه نوروز در این شهرستان از تاریخ 15 اسفند ماه جاری تا 25 فروردین‌ ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح بازرسان مذکور با حضور در سطح بازار و نظارت بر فعالیت‌ واحدهای صنفی، مراکز ارائه خدمات دفاتر آژانس‌های مسافرتی، حمل و نقل بین شهری و انبارها و سردخانه‌های نگهداری کالا با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند.

این مسئول با اعلام آمادگی واحدهای صنفی لنگرود در برپایی فروش فوق‌العاده، اضافه کرد: در ایام پایانی سال جاری با هدف تسهیل خرید مایحتاج عمومی توسط مردم، 40 واحد صنفی لنگرود برای برگزاری فروش‌های فوق‌العاده اعلام آمادگی کردند که تا 25 اسفند ماه جاری اقدام به عرضه محصولات خود با تخفیفی معادل پنج درصد زیر قیمت‌های مشابه در بازار می‌کنند.

وی درباره توزیع میوه شب عید در لنگرود گفت: توزیع حدود 40 تن پرتقال و 30 تن سیب در لنگرود از دیگر اقدام‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در تنظیم بازار شب عید است.

به گفته رفیق‌خواه، در این زمینه مباشر خرید و توزیع میوه برای دریافت سهمیه مذکور به استان معرفی شده و میوه‌های شب عید در ایام پایانی سال به ‌ویژه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

وی از توزیع برخی کالای اساسی نظیر برنج، مرغ، شکر، گوشت قرمز و مرغ در لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: این کالاها به میزان لازم برای شهرستان ذخیره‌سازی شده است و در شرایطی که کمبودی در عرضه کالا مشاهده شود و یا قیمت‌های آن ها افزایش یابد با نرخ مصوب دولتی در لنگرود توزیع می‌شود.

انتهای پیام/84002/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول