اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برگزاری دو نمایشگاه بهاره در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای نخستین بار در رشت خبر داد.

برگزاری دو نمایشگاه بهاره در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه بهاره در رشت، اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با هدف تسهیل خرید مایحتاج عمومی توسط شهروندان با شرایط مناسب و توجه به تاکیدات استاندار گیلان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و بهار یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز استان برگزار می‌شود که با توجه به تراکم جمعیت در شهرستان رشت، برای نخستین بار در سال‌های اخیر نمایشگاه دیگری نیز در این شهرستان دایر می شود.

این مسئول اضافه کرد: در سال‌های آینده تمهیداتی برای افزایش فضای لازم در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در گیلان به ‌ویژه در مرکز استان در نظر گرفته شده است و این امر با کیفیت به مراتب بالاتری صورت می‌گیرد.

وی زمان برگزاری نخستین نمایشگاه بهاره رشت را از تاریخ 16 تا 25 اسفند ماه جاری در سالن فرش گیلان واقع در کیلومتر چهار جاده تهران ذکر کرد و یادآور شد: افتتاح رسمی این نمایشگاه در تاریخ 17 اسفند ماه با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

منتظری گفت: نمایشگاه شماره دو از تاریخ 17 تا 26 اسفند ماه جاری در سالن وارش واقع در بلوار شهید مدرس نرسیده به آتش‌نشانی برگزار می‌شود.

وی ساعات بازدید از نمایشگاه را از ساعت 10 صبح تا 10 شب عنوان کرد و افزود: شهروندان می‌توانند کالاهای پرمصرف این ایام را نظیر مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش، محصولات شوینده و بهداشتی و آجیل و خشکبار با تخفیف معادل پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تعداد غرفه‌های دو نمایشگاه بهاره را حدود 300 غرفه اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها اقلام اساسی مورد نیاز مردم به ویژه گوشت قرمز گرم و منجمد، به همراه گوشت مرغ گرم و منجمد در غرفه‌هایی در محوطه نمایشگاه با قیمتی مناسب و کمتر از قیمت بازار ارائه می‌شود که جزئیات بیشتر آن متعاقباً به اطلاع شهروندان می‌رسد.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول