اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت فردوس خبر داد

برپایی نمایشگاه فروش بهاره در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه فروش بهاره در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، احمد نعیمی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار فردوس اظهار کرد: نمایشگاه فروش بهاره فردوس از 10 اسفندماه به مدت 10 روز در محل انبار غله این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه بهاره فردوس با بیش از 60 غرفه برگزار و اجناس و کالاهای متنوعی نظیر کیف و کفش، پوشاک، خواروبار و مواد غذایی، گوشت قرمز و گوشت مرغ در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان، اجناس و کالاهای نمایشگاه 15 تا 20 درصد زیر عرف قیمت بازار عرضه می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت فردوس همچنین از توزیع 200 تن برنج هندی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: هم‌اکنون در حال جذب 7 تن برنج تایلندی برای توزیع در سطح شهرستان هستیم.                                                          

نعیمی گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 200 تن سیب و پرتقال بین شهروندان فردوس، بشرویه و سرایان توزیع می‌شود و مردم هیچگونه نگرانی برای تامین میوه شب عید نداشته باشند.

وی اضافه کرد: گوشت قرمز و گوشت مرغ نیز در نمایشگاه فروش بهاره فردوس توزیع و شهروندان می‌توانند گوشت مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

بخشدار مرکزی فردوس نیز در این جلسه خواستار توجه بیشتر به قشر روستایی شد و اظهار داشت: بسیاری از روستائیان وسیله ایاب و ذهاب ندارند و نمی‌توانند برای خرید یک کیسه برنج و دو مرغ به شهر مراجعه کنند.

سیدحسن بزم‌آرا یادآور شد: اگر امکان توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در روستاها وجود دارد، باید برای راحتی روستائیان هم که شده این کالاها در روستا نیز عرضه شود.

انتهای پیام/69007/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول