اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 10 روز

نمایشگاه بهاره در قم گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره) با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و جمعی از مدیران اصناف در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم گشایش یافت.

نمایشگاه بهاره در قم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (بهاره) امسال همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کننده در 180 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی قم گشایش یافت.

این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز در این محل پذیرای مردم قم است و سپس نمایشگاه توزیع مستقیم مواد غذایی از 20 اسفند ماه در نمایشگاه دائمی استان قم و مجتمع امام‌ خمینی(ره) برپا خواهد شد.

نمایشگاه بهاره در مرحله نخست به کیف، کفش و پوشاک پرداخته و در مرحله دوم مواد غذایی را عرضه خواهد کرد.

با توجه به اینکه رفت و آمد برای کسانی که ساکن منطقه پردیسان هستند به مرکز شهر بسیار دشوار است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تمهیداتی اندیشیده است که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا مانند سال گذشته در منطقه پردیسان برپا شود.

برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا پسته با قیمت مصوب دولتی به ازای هر کیلو 30 هزار تومان به شهروندان قمی عرضه خواهد شد.

بر اساس تصمیمات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای حمایت از تولیدکننده فروش کالا با برند خارجی در این نمایشگاه ممنوع است و تمام کالاهای عرضه شده کالاهایی ایرانی هستند.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 9 اسفند ماه آغاز به کار کرده و تا 18 اسفند ماه ادامه دارد و از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان خریداران است.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول