اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در خدابنده و قیدار

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قیدار خبر داد و گفت: این نمایشگاه در دو محل برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در خدابنده و قیدار

علی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان خدابنده اظهار داشت: عملکرد این ستاد برای فراتر از ایام نوروز برنامه‌ریزی شده است.

وی به آمادگی‌های ایجاد شده در دستگاه‌های متولی در امور سفرهای نوروزی اشاره کرد و افزود: شهرداری هم نسبت به آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار اقداماتی انجام داده است.

فرماندار خدابنده به برپایی هفت‌سین در میادین اصلی شهر توسط شهرداری‌ها اشاره و تصریح کرد: مدیران ارگان‌های مختلف از جمله بحران و دستگاه‌های خدماتی برای سرویس‌دهی در ایام نوروز آماده می‌شوند.

*بقاع متبرکه خدابنده آماده استقبال از مسافران است

وی از آماده‌سازی مدارس برای اسکان‌های اضطراری خبر داد و گفت: 60 بقاع متبرکه هم برای استقبال از زائران آماده شده است.

یوسفی به تمهیدات اندیشیده شده برای ارزیابی عملکرد ارگان‌ها در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها پس از ایام تعطیلات اعلام می‌شود.

*برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برای کنترل بازار

وی از اقدامات انجام شده در مورد تنظیم بازار شب عید خبر داد و افزود: برای کنترل بازار نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا دایر می‌شود.

فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه غرفه‌های نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به صورت رایگان در اختیار غرفه‌داران قرار می‌گیرد، ادامه داد: انتظار می‌رود غرفه‌داران، کالاها را زیر قیمت بازار عرضه کنند.

وی زمان برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی را 15 تا 25 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: در شهرستان خدابنده تمهیداتی اندیشیده شده است تا این نمایشگاه تا 30 اسفند ماه دایر باشد.

یوسفی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در قیدار در دو محل برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از نمایشگاه‌ها در تعاون روستایی با 36 غرفه و دیگری در سالن بحران شهرداری با 63 غرفه دایر می‌شود.

وی درصد تخفیف کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره را 10 تا 15 درصد اعلام کرد.

فرماندار خدابنده از پهن شدن پنج سفره هفت‌سین در شهرهای این شهرستان خبر داد و افزود: سهرورد، بزینه‌رود، گرماب، سجاس و قیدار شهرهایی هستند که در آنها برای پهن شدن سفره هفت‌سین برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول