اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح نمایشگاه بهاره با 120 غرفه در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی خراسان جنوبی از افتتاح نمایشگاه بهاره از 14 اسفند‌ماه به مدت یک هفته با 120 غرفه در شهرستان بیرجند خبر داد.

افتتاح نمایشگاه بهاره با 120 غرفه در خراسان‌جنوبی

مرتضی یزدان‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: نمایشگاه بهاره همزمان با سراسر کشور در بیرجند از 14 تا 21 اسفند‌ماه دایر می‌شود.

وی از حضور 20 تولیدی از خارج استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با توجه به این‌که تولید‌کننده در داخل استان کم داریم از تولید‌کنندگان خراسان رضوی و اصفهان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.

رئیس مجمع امور صنفی خراسان جنوبی تأکید کرد: این تولید‌کنندگان، غرفه‌های کیف، کفش، پوشاک و مواد غذایی در نمایشگاه خواهند داشت که کار پذیرش آن‌ها انجام شده است.

حضور 10 غرفه‌دار پوشاک از خارج استان در نمایشگاه بهاره

یزدان‌شناس گفت: از این تعداد تولید‌‌کننده، 10 غرفه مختص پوشاک در نظر گرفته شده که از خراسان رضوی در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی در ارتباط با کیفیت پوشاک در این نمایشگاه تصریح کرد: قبول داریم که کیفیت پوشاک عرضه شده در نمایشگاه‌های سال‌های گذشته به نسبت استقبال مردم پایین‌‌تر بوده که در این راستا در سال 88 فعالیت چشمگیری انجام شد اما مورد استقبال مردم قرار نگرفت.

رئیس مجمع امور صنفی خراسان جنوبی عنوان کرد: در سال 88 سه غرفه نمایشگاه به تولید‌کنندگان پوشاک خراسان رضوی اختصاص یافت که با عرضه محصولات با کیفیت استقبالی صورت نگرفت.

یزدان‌شناس تصریح کرد: از 120 غرفه نمایشگاه، 50 غرفه به عرضه پوشاک اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص 15 غرفه به محصولات تنظیم بازار

وی از اختصاص 15 غرفه نمایشگاه به محصولات تنظیم بازار خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

رئیس مجمع امور صنفی خراسان جنوبی یادآور شد: پیش‌بینی شده در مدت برپایی نمایشگاه محصولات تنظیم بازار بدون محدودیت و با قیمت ثابت به مردم عرضه شود.

ارائه محصولات نمایشگاه بهاره با 15 درصد تخفیف 

یزدان‌شناس اظهار داشت: پیش‌بینی شده است که محصولات نمایشگاه بهاره با 15 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه شود.

وی از عرضه برنج هندی 10 کیلویی یا قیمت 38 هزار و 500 تومان در نمایشگاه خبر داد و افزود: قیمت برنج و روغن بر اساس قیمت مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه می‌شود.

مرغ منجمد با قیمت 4800 تومان عرضه می‌شود

رئیس مجمع امور صنفی خراسان جنوبی با بیان این‌که در این نمایشگاه مرغ منجمد با قیمت 4 هزار و 800 تومان توزیع می‌شود، متذکر شد: دو تا سه غرفه نمایشگاه بهاره به عرضه آجیل اختصاص یافته است.

انتهای پیام/69012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول