اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برپایی نمایشگاه بهاره در جاده ترانزیتی ساری ـ مشهد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در جاده بین‌المللی ساری ـ مشهد آغاز شد.

برپایی نمایشگاه بهاره در جاده ترانزیتی ساری ـ مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نمایشگاه بهاره مرکز استان مازندران از صبح امروز به مدت 10 روز در کیلومتر 20 جاده بین المللی ساری به مشهد با حضور مسئولان محلی استان مازندران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که بیش از 320 غرفه دارد انواع محصولات غذایی و پوشاک ارائه می‌شود.

کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از پنج تا 20 درصد تخفیف توسط غرفه‌داران ارائه می‌شود و پنج غرفه رایگان برای کالاهایی که برای تنظیم بازار نیاز است، عرضه می‌شود.

مرتضی هاشم‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در مراسم بهره‌برداری از فروشگاه بهاره در مرکز استان مازندران درباره وضعیت عرضه کالاهای اساسی در پایان سال اظهار داشت: بیش از 20 هزار تن مرغ منجمد و 500 تن گوشت قرمز منجمد در این نمایشگاه طی ایام برگزاری نمایشگاه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه 17 نمایشگاه عرضه محصولات اساسی پایان سال در مازندران در شهرهای مختلف این استان دایر است، اضافه کرد: همچنین یک‌هزار و 450 بازرس و برای بازرسی نظارت بر سطح کیفی و کمی محصولات غذایی پایان سال مردم نظارت دارند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در ادامه با درخواست همکاری از مردم برای آرام‌کردن جو بازار بیان داشت: مردم از خرید کالای بازاریانی که قیمت کالا را بدون نرخ مصوب می‌فروشند، خودداری کنند.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول