اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای شهر قزوین تصویب شد

تخصیص اعتبار برای مطالعه و اجرای نورپردازی حاشیه کانال آب

خبرگزاری فارس: در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین 200 میلیون تومان در بودجه 92 برای مطالعه و اجرای نورپردازی حاشیه کانال آب در قزوین تصویب شد.

تخصیص اعتبار برای مطالعه و اجرای نورپردازی حاشیه کانال آب

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نود و هفتمین نشست شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات مردمی این شورا با حضور مجموعه مدیریت شهری با رویکرد بررسی بودجه 92 برگزار شد، بودجه مطالعه و اجرای نورپردازی حاشیه کانال آب در قزوین تصویب شد.

در این نشست حامد کبودوند به وضعیت پروژه نورپردازی حاشیه کانال آب در قزوین اشاره کرد و گفت: مطالعات این طرح انجام شده است و بیش از 90 درصد شرکت آب و منطقه‌ای قزوین با اجرای این طرح موافقت کرده است که با تخصیص 200 میلیون تومان طرح فوق در سال 92 اجرایی و عملیاتی می‌شود.

تصویب بودجه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: بودجه‌ای با مبلغ چهار میلیارد و 169 میلیون تومان در سال 92 برای کمک به سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با رأی اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد که از این مبلغ بیش از 690 میلیون تومان هزینه‌های جاری و سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه‌های عمرانی است.

وی ابراز داشت: هزینه‌های جاری سازمان نوسازی شهرداری قزوین مربوط به مزایا، حقوق، دستمزد و برنامه‌های مختلف این سازمان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اذعان داشت: بودجه 92 سازمان نوسازی شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است که 20 درصد مربوط به هزینه‌های حقوق و دستمزد و 20 درصد دیگر مربوط به هزینه تجهیز انبارداری و پرسنل است.

کبودوند متذکر شد: تعداد نیروی سازمان نوسازی شهرداری قزوین هشت نفر به صورت قرارداد رسمی در سال جاری است که بدون تغییر در سال 92 فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/77009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول