اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان خبر داد

تخصیص اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه‌های تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان از تجهیز آزمایشگاه‌های مرکز دانشگاهی پیام‌ نور این شهرستان با تخصیص اعتباری جدید خبر داد.

تخصیص اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه‌های تاکستان

بهمن طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان، بنیان دانشگاه را مبتنی بر ارایه فعالیت‌های پژوهشی دانست و اظهار داشت: در دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه توسعه پژوهش و تولید علم تا به‌ امروز صورت گرفته است که بسیار درخشان و قابل توجه بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان تجهیز کتابخانه مرکز تاکستان به نرم‌افزار جامع کتابخانه پارس آذرخش را از شاخص‌ترین فعالیت‌های حوزه پژوهش برشمرد و افزود: در حدود 30 هزار جلد کتاب تاکنون و در طول چهار سال برای این واحد دانشگاهی خریداری شده است و همچنین تاکنون کتاب‌ها و منابع مورد نیاز رشته‌های تحصیلی دایر در مرکز بیشترش تأمین شده است.

وی با اشاره به خرید منابع مورد نیاز کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی در واحد پیام‌ نور تاکستان افزود: در حال حاضر شاهد حضور دانشجویان کارشناسی ارشد پیام‌ نور در این واحد دانشگاهی بوده و امیدواریم زمینه توسعه علمی بین نسل جوان محقق شود.

طاهرخانی عنوان کرد: تأسیس آزمایشگاه فیزیک پایه یک و دو ویژه دانشجویان رشته‌های کارشناسی ریاضی و علوم کامپیوتر در مساحت 50 متر مربع، طراحی و ساخت آزمایشگاه مهندسی کشاورزی با اعتبار 350 میلیون ریال، خرید تجهیزات آزمایشگاهی برای رشته مهندسی کشاورزی با مبلغ 800 میلیون ریال، تجهیز کارگاه نقشه‌کشی برای رشته‌های فنی و مهندسی با 15 میز نقشه‌کشی و سایر امکانات از فعالیت‌های عمرانی حوزه پژوهش بوده است.

وی ابراز داشت: همچنین بررسی و مطالعه اجمالی برای استخراج لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز تمام دروس دایر در مرکز تاکستان نیز اقدام صورت گرفته است تا به محض اعلام و تخصیص اعتبار برای خرید ملزومات مورد نیاز برای این واحد دانشگاهی هیچ وقفه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول