اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس خبر داد

اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار برای گذر از پل روگذر راه آهن

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 400 میلیون تومان به تکمیل پروژه پل روگذر راه‌آهن در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار برای گذر از پل روگذر راه آهن

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: پل روگذر راه آهن خرمشهر که در مسیر فلکه مقاومت قرار دارد و سال‌هاست به حال خود رها شده را پیگیری کرده و درصدد تامین اعتبار برای این پروژه هستیم.

وی افزود: این پروژه چون زخمی بر دل شهر مانده و بلاتکلیف بود که با وجود اعتباراتی که تاکنون برای این امر به خرمشهر سرازیر شده هنوز به سرانجامی نرسیده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا از وزیر راه و شهرسازی درخواست اختصاص اعتباری برای تکمیل این پروژه داشته که با وجود پیگیری‌های مداوم موفق به تحقق این مهم شدیم.

وی در همین راستا بیان کرد: از یک میلیارد و 800 میلیون تومانی که وزیر دستور داده و توافق کرده بودند، 400 میلیون تومان اختصاص یافته که البته این میزان نمی‌تواند جوابگوی پروژه باشد.

*کندی روند پروژه به دلیل کمبود تجهیزات

سامری همچنین عنوان کرد: اما متاسفانه این روزها شاهد کندی روند اجرای پروژه بوده و تنها دلایل این امر به کمبود امکانات و تجهیزات مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: خرمشهر با کم و کاستی‌های بسیاری روبه‌روست و امروز مسئولان این شهر باید بیش از پیش تعامل و همکاری مضاعف را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: خرمشهر امروز با خرمشهر دوران پیش از جنگ تحمیلی قابل قیاس نیست و تنها با همدلی و وحدت رویه مسئولان می‌تواند به سوی تعالی و پیشرفت رهنمون شود.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول