اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سردشت تاکید کرد

جذب به موقع اعتبارات خوداشتغالی در سردشت

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سردشت گفت: در صورت جذب به موقع اعتبارات مشاغل خانگی، می‌توانیم بیش‌تر در خدمت مردم باشیم.

جذب به موقع اعتبارات خوداشتغالی در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، حسن یوسفی‌فر صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی وام‌های خوداشتغالی و با حضور معاونت فرماندار سردشت، بخشدار وزینه و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: وام‌های خوداشتغالی گام حمایتی دولت در راستای ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه وام‌های خوداشتغالی علاوه بر اینکه زمینه ایجاد اشتغال افراد را فراهم می‌آورد زمینه خودکفایی بسیاری از خانواده‌های نیز می‌شود، تصریح کرد: این وام‌ها عمدتاً به افراد زیر پوشش کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی واگذار می‌شود.

یوسفی‌فر افزود: اولویت واگذاری این وام‌ها مددجویان و خانواده‌های آن‌ها هستند.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیش‌تر بانک‌های عامل در این زمینه، خاطرنشان کرد: برای توفیق بیش‌تر در واگذاری تسهیلات مشاغل خانگی لازم است تا بانک‌های عامل بیشتر از این همکاری داشته باشند.

وی تلاش برای جذب اعتبار را گام دیگر در راستای توفیق در این زمینه برشمرد و گفت: در صورت جذب به موقع اعتبارات می‌توانیم به افراد بیش‌تری وام دهیم.

یوسفی‌فر با بیان اینکه تمام موارد مطرح شده در این جلسه در زمینه تسهیلات خوداشتغالی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال در قالب مشاغل خانگی سبب می‌شود تا خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی به توانمندی برسند که این موضوع یکی از موضوعات اساسی و مطرح در سازمان‌های حمایتی است.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول