اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 16 درصدی توانمندسازی افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال شاهد افزایش 16 درصدی توانمندسازی افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان غربی هستیم.

افزایش 16 درصدی توانمندسازی افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، راضیه خدادوست صبح امروز در دومین همایش تقدیر از مدیران و دبیران فعال ستادهای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: نماز عاملی برای پاک شدن انسان از زشتی‌ها و پلیدی‌ها است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت نماز بر اقامه نماز، تصریح کرد: نماز سبب می‌شود تا انسان از بدی‌ها دوری کند.

خدادوست با اشاره به اهمیت دادن به نماز اول وقت در اداره کل بهزیستی آذربایجان ‌غربی، افزود: اقامه نماز اول وقت در این اداره همه روز اجرایی می‌شود و طی آن تمام کارکنان این اداره به موقع بر سر نماز جماعت در این اداره تجمع می‌یابند.

وی با بیان اینکه باید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بیش‌تر از این به نماز بها داده شود، اعلام کرد: نماز سبب آرامش انسان شده و او را از ارتکاب به بسیاری از گناهان باز می‌دارد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به کسب موفقیت‌های برتر این اداره کل در بخش‌های مختلف، افزود: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی در راستای توانمندسازی افراد زیر پوشش خود گام‌های موثری برداشته است.

وی با بیان اینکه طرح توانمندسازی افراد زیر پوشش این اداره مهم‌ترین موضوعی است که پیگیری می‌شود، اعلام کرد: در این راستا در سال جاری شاهد رشد 16 درصدی توانمندسازی افراد زیر پوشش این اداره هستیم.

خدادوست اعلام کرد: این طرح که با ارائه آموزش‌های مهارتی اجرایی شده است، گفت: طی اجرای این طرح افراد پس از مهارت‌آموزی، به توانمندی می‌رسند که این امر یکی از اهداف اداره کل بهزیستی استان است.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول