اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تسهیل در فرآیند احراز هویت

انعقاد تفاهمنامه بین بهزیستی و ثبت احوال هرمزگان

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه‌ای در بین بهزیستی هرمزگان و ثبت‌‌احوال در راستای تسهیل فرآیند احراز هویت جامعه هدف بهزیستی و رفع مشکلات مربوط به احراز هویت افراد مجهول الهویه و فاقد هویت منعقد شد.

انعقاد تفاهمنامه بین بهزیستی  و ثبت احوال هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی هرمزگان این تفاهمنامه طی جلسه‌ای با امضای "جاسم محمدی فارسانی" مدیر کل بهزیستی هرمزگان و " مهدی عسکری‌زاده" مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان منعقد شد.

این گزارش می‌‌افزاید: از موضوعات مهم این تفاهم نامه می‌توان به شناسایی و معرفی افراد فاقد هویت و مجهول الهویه جامعه هدف بهزیستی استان، آگاه سازی و ارتقا سطح دانش کارمندان ثبت احوال در زمینه خدمات و وظایف بهزیستی در حوزه‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی، تسریع در امور مربوط به تعیین تکلیف هویت و صدور شناسنامه تمامی افرادی که به تایید ادارات کل و ادارات بهزیستی استان و شهرستان‌ها رسیده باشند، توسعه و امکان دسترسی به سامانه احراز هویت در سطوح ستادی و استانی، تعیین تکلیف وضعیت شناسنامه کودکانی که ازدواج والدین آنان به صورت رسمی و شرعی ثبت نشده است با توجه به نیاز به اخذ دفترچه بیمه درمانی و ثبت‌نام در مدرسه اشاره کرد.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول