اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

نقش نهاد بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تعیین کننده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه کار در بهزیستی عبادت و خدمت خالصانه است، گفت: نقش نهاد بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تعیین کننده است.

نقش نهاد بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تعیین کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محمد مشتاق‌زاده در دیدار با کارکنان بهزیستی شهرستان بستک ضمن تقدیر از فعالیت‌های این نهاد، کار و تلاش در نهادهایی همچون بهزیستی را عبادت دانست و اظهار داشت: کار در بهزیستی یکی از کارهای مقدس است زیرا بندگانی که از این سازمان خدمت دریافت می‌کنند از قشر مستضعف جامعه و از بندگان خوب خدا هستند.

وی افزود: بهزیستی در زمینه آسیب شناسی اجتماعی و مشاوره ای می‌تواند کمک‌های زیادی در راستای کم رنگ کردن ناهنجاری‌های اجتماعی کند و نقش نهاد بهزیستی با توجه به وظایف و مسئولیت‌هایی که به عنوان یک نهاد حمایتی در جامعه برعهده دارد، در کاهش آسیب‌های اجتماعی تعیین کننده است.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: کانون اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی، پیشگیری از فروپاشی زندگی افراد و خانواده‌هایی است که به علت مشکلات اقتصادی، ناهنجارهای اجتماعی و فرهنگی دچار آسیب پذیری و ناتوانی‌های مختلف شده اند و یا از معلولیت‌های جسمی و روانی رنج می‌برند.

وی موقعیت شغلی کارکنان بهزیستی را بسیار حساس و ظریف دانست و گفت: اگر شما در برخورد با هر یک از افراد تحت پوشش و جامعه هدف به نحوی عمل کنید که رضای خدا را تأمین کند، قطعاً سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرده‌اید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک جامعه هدف موسسه بهزیستی را مقرب‌ترین افراد نزد خداوند دانست و گفت: فعالان در مؤسسه بهزیستی باید عنایت خاصی به تمامی افراد داشته باشند چه افراد بی بضاعتی که نیازمند کمک‌های مالی این نیروهای خدمتگزار هستند و چه فرزندانی که از نعمت والدین محروم هستند.

مشتاق زاده با بیان اینکه عوامل اجتماعی اثرهای نامطلوب خود را بیشتر بر سلامت طبقات پایین جامعه می گذارد خواستار توجه ویژه به این طبقات شد.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به اینکه معلولان موفقی در جامعه ما وجود دارند که با شناسایی استعداد آنها و سرمایه گذاری مناسب می‌توان این استعدادها را شکوفا کرد، افزود: مسئولان بهزیستی باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه را برای استفاده بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معلولان در حوزه‌های مختلف فراهم کنند.

وی بیان داشت: از آنجا که رسالت سازمان بهزیستی، بهتر زیستن است، لازم است که تمام مسئولان و مردم نهایت همکاری را با اقشار تحت پوشش این سازمان داشته باشند تا شاهد پیشرفت کیفی سطح زندگی این عزیزان باشیم.

مشتاق زاده در پایان سخنان خود خواستار استفاده از مشارکت مردمی و خیرین در راستای پیشبرد اهداف و کمک به مددجویان شد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول