اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 اسفندماه جاری به مدت یک‌ماه

برنامه «آرامش بهاری» در 28 امامزاده کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه «آرامش بهاری» در 28 امامزاده این استان خبر داد.

برنامه «آرامش بهاری» در 28 امامزاده کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

 حجت الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، سازمان اوقاف برنامه‌های فرهنگی از جمله آرامش بهاری را در بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

وی افزود: برنامه «آرامش بهاری» از 15 اسفندماه جاری تا 15 فروردین 92 در 28 امامزاده شاخص که در دسترس بوده و زائران بیشتری دارند، برگزار می‌شود.

موسوی اعظم ابراز داشت: علاوه بر برنامه «آرامش بهاری» در 12 امامزاده دیگر نیز برنامه «خیمه معرفت» برپا می‌شود که در همین راستا دو روحانی از قم به حرم بی‌بی حکیمه(س) اعزام می‌شوند تا در ایام نوروز پاسخگوی مسائل شرعی در حوزه‌های قرآنی، اجتماعی و اخلاقی مسافران و گردشگران نوروزی باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 11 امامزاده دیگر نیز روحانیونی در قالب «خیمه معرفت» جهت پاسخگویی به مسائل شرعی مسافران نوروزی استقرار می‌یابند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب فرهنگی ـ اجتماعی برخی از افراد در حرم بی‌بی حکیمه(س) تصریح کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم در راستای بهبود این وضعیت انجام می‌شود و با استقرار یک روحانی به صورت دائمی در حرم بی‌بی حکیمه(س) نسبت به برطرف کردن این وضعیت اقدام می‌شود.

موسوی اعظم  یادآور شد: با توجه به تعداد زیاد زائران حرم بی‌بی حکیمه(س) و ناکافی بودن شرایط مکانی حرم، برخی از زائران به شبستان رفته و مشکل‌ساز می‌شوند.

انتهای پیام/82014/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول