اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 500 میلیون تومان اعتبار صورت گرفت

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بقاع متبرکه بادرود

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت: با 500 میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب آستان مقدس امام‌زادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد در بادرود صورت گرفت.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بقاع متبرکه بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، محسن بیشه‌ای در مراسم بهره‌برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب آستان مقدس امامزاده آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) در شهر بادرود اظهار کرد: سیاست وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اجرای بسیاری از پروژه‌های بخش آب و فاضلاب غلبه بر پدیده خشکسالی است و در حال حاضر معضل کم آبی یکی از چالش‌های اساسی در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: بر این اساس وزارت نیرو در تلاش است بتواند آب را که کالایی تجدید شونده است با باز چرخانی مجدد آن در مدار بهره‌برداری قرار دهد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب آستان مقدس امام‌زاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) که هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان دربرداشت با هدف حفظ محیط زیست و بیابان زدایی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: این پروژه در مساحت 3 هزار متر‌مربع که ظرفیت تصفیه 200 متر‌مکعب در شبانه روز را دارد، به مرحله اجرا درآمده است.

بیشه‌ای با اشاره به چگونگی اجرای این پروژه یادآور کرد : در احداث تصفیه خانه فاضلاب آستان مقدس امام زاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) پیشرفته‌ترین تکنولوژی که در این زمینه وجود داشت مورد استفاده قرار گرفت و تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه با نوین‌ترین تجهیزات همراه با گندزدایی بسیار کامل صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/63002/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول