اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 23 اسفندماه صورت می‌گیرد

بسیج شادگانی‌ها برای نظافت عمومی با «شعار تفکیک زباله از مبدا»

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: شادگانی‌ها همزمان با 23 اسفندماه، روز پاکسازی و نظافت عمومی در استان خوزستان، برای نظافت عمومی بسیج می‌شوند.

بسیج شادگانی‌ها برای نظافت عمومی با «شعار تفکیک زباله از مبدا»

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: 23 اسفندماه سال جاری، روز پاکسازی و نظافت عمومی همزمان با سراسر استان در شهرستان شادگان برگزار می‌شود که شهروندان برای نظافت عمومی بسیج می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این روز، نهادینه کردن مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگ سازی برای حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگی است.

شهردار شادگان تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌ بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگ سازی برای حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگی لازم و ضروری‌ست.

وی با اشاره به شعار روز پاکسازی عمومی در 23 اسفندماه ادامه داد: این شعار با عنوان تفکیک زباله از مبدا انجام می‌شود تا فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله‌های تر و خشک از منازل نهادینه شود.

آلبوناصر همچنین عنوان کرد: با اقدام در این خصوص می‌توان زباله‌های قابل بازیافت را جمع آوری کرده و از میزان زباله‌های تولیدی در سطح شهرها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به این طرح با هدف ارتقای بهداشت محیط گفت: به این ترتیب با بسیج امکانات و مشارکت مردمی در این طرح، توسعه نظافت عمومی اجرایی می‌شود.

شهردار شادگان در پایان اظهار کرد: برگزاری مراسم در این روز با هدف آشنایی شهروندان با تفکیک زباله از مبدا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول