اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سامان خبر داد

جمع‌آوری روزانه 40 تن زباله از مرکز تفریحی پل زمانخان

خبرگزاری فارس: شهردار سامان گفت: روزانه 40 تن زباله از مرکز تفریحی پل زمانخان این شهر در ایام تعطیل جمع‌آوری می‎شود.

جمع‌آوری روزانه 40 تن زباله از مرکز تفریحی پل زمانخان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حیدری پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرداری اظهار داشت: مرکز تفریحی «پل زمانخان» مهم‌ترین مرکز گردشگری شهر سامان است که در ایام تعطیل و تابستان به محلی شلوغ و پرتردد برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تبدیل می‎شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات شهری در ایام تعطیل در این مرکز تفریحی خاطرنشان کرد: در همین راستا در ایام تعطیل روزانه 40 تن زباله از این محل جمع‌آوری و در محل‌های موردنظر دفن می‎شود.

حیدری ادامه داد: در روزهای عادی نیز، زباله‌های این محل به طور اتوماتیک جمع‌آوری و دفن می‎شود تا این مرکز گردشگری فضایی پاکیزه و مناسب برای میزبانی از گردشگران باشد.

شهردار سامان از فعال شدن ستادهای اسکان نوروزی این شهر خبر داد و افزود: در ایام نوروز با برپایی ستادهای اسکان در سه محل، آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستیم.

حیدری عنوان کرد: شرکت رفاه‌گستر، ستاد گردشگری دائمی شهر سامان و دهکده توریستی زاگرس که پیش‌بینی می‌شود تا عید نوروز به بهره‌برداری برسد، مسئولیت میزبانی از مسافران نوروزی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه شهر سامان یکی از قطب‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری است، یادآور شد: برهمین اساس یک محل به طور ثابت در ایام تعطیل و غیرتعطیل آماده میزبانی و راهنمایی مسافران است.

حیدری با اشاره به تمهیدات گردشگری در شهر سامان در ایام تابستان افزود: 15 مدرسه به عنوان مراکز اسکان مسافران تابستانی در شهر سامان پیش‌بینی شده است.

شهردار سامان در پایان ابراز داشت: امید می‎رود با پیش‌بینی تمهیدات، تجهیزات و امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، بتوانیم قابلیت‌ها و ظرفیت‌های طبیعی و فرهنگی این شهر را به مردم کشور به نحو شایسته معرفی کنیم.

انتهای پیام/68004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول