اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تاکید کرد

ضرورت ساماندهی زباله‌های عمرانی و ساختمانی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بر ساماندهی زباله‌های عمرانی و ساختمانی در این کلانشهر تأکید کرد.

ضرورت ساماندهی زباله‌های عمرانی و ساختمانی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایون رضا مدنی ظهر امروز در جمع مدیران سازمان پسماند شهرداری کرج اظهار کرد: اجرای برنامه‌ها به منظور ارائه طرح‌های خدمات‌رسان به مردم از مهم‌ترین ضروریاتی است که باید مد‌نظر مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: بازیافت پسماندهای عمرانی و ساختمانی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در کلانشهر کرج انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون روند ساخت و سازها در این کلانشهر افزایش یافته است، افزود: به تبع افزایش این ساخت و سازها نخاله‌های ساختمانی نیز افزایش یافته است لذا باید تدابیر لازم برای جمع‌آوری سریع این نخاله‌ها از سطح شهر و معابر انجام شود.

رضا مدنی با اشاره به اینکه برای بازیافت پسماندهای عمرانی و ساختمانی سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومانی انجام شده است، ادامه داد: هم‌اکنون کلیات طرح بازیافت پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهر کرج توسط شورای اسلامی شهر تصویب شده است.

این مسئول اضافه کرد: اجرای این طرح با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود چراکه حضور بخش خصوصی نقش بسزایی را در اجرای موفق این طرح دارد.

وی تأکید کرد: در این راستا با اجرای طرح بازیافت زباله‌های عمرانی و ساختمانی شهر کرج مرکز خاک و نخاله حصار به تدریج حذف خواهد شد.

این مسئول استفاده مجدد از پسماندهای عمرانی و ساختمانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده مجدد از این پسماندها در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور بسیار تأثیرگذار و مطلوب است.

انتهای پیام/2302/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول