اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور در مازندران:

زباله‌های کجور هفتگی جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار کجور در غرب مازندران گفت: زباله‌های کجور هفتگی جمع‌آوری می‌شود.

زباله‌های کجور هفتگی جمع‌آوری می‌شود

سید نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کجور اظهار داشت: در ابتدای حضورم در بخشداری شاهد بودم که مدیریت زباله در بیشتر روستاها به خوبی انجام نمی‌شود و به همین دلیل دو جایگاه رسمی دیگر نیز برای دفع زباله در کجور تهیه شد.

وی افزود: این دو جایگاه دفع زباله یکی در منطقه دهستان کجور و دیگری هم در دهستان پنجک‌رستاق قرار دارد.

این مسئول عنوان کرد: پیرامون این جایگاه‌ها نیز فنس‌کشی شد و داخل محوطه آن هم گودبرداری لازم انجام شد و تقریباً به‌صورت نیمه‌علمی کار دفع زباله انجام می‌شود.

بخشدار کجور تصریح کرد: همچنین مبلغی از سوی مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران نیز به این امر تعلق گرفت و به‌زودی از مسیر دوآب تا رویان در محدوده کجور در ابتدای دوراهی روستاها سطل‌های زباله قرار داده می‌شود و این کار تا قبل از فرا رسیدن نوروز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این برنامه‌ریزی‌ها برای دفع زباله‌ها در کجور انجام شد، خاطر نشان کرد: وقتی که کارخانه زباله‌سوز در نوشهر راه‌اندازی شود این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

این مسئول غرب مازندران ادامه داد: پیش‌بینی ما اکنون برای قرار دادن سطل زباله فعلاً 20 عدد است و با قراردادی که با شرکت تعاونی دهیاران بسته خواهد شد این زباله‌ها به‌صورت هفتگی جمع‌آوری می‌شود و این مدیریت زباله در منطقه کجور که برای اولین بار به این شکل انجام می‌شود منجر به آن می‌شود که دیگر در حاشیه جاده‌ها شاهد زباله نباشیم.

موسوی‌زاده افزود: در حال حاضر نیز با دهیاری کینج برای جمع‌آوری زباله قرارداد داریم که طی آن زباله‌ها به‌صورت هفتگی در طول مسیر جاده اصلی کجور جمع‌آوری می‌شود.

انتهای‌پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول