اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قزوین

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی طارم آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار قزوین کلنگ عملیات اجرایی و زیربنایی ناحیه صنعتی طارم قزوین با حجم عملیاتی 10 میلیارد ریال در فاز نخست رسماً به زمین زده شد.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی طارم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی احداث ناحیه صنعتی طارم اظهار داشت: احداث ناحیه صنعتی طارم یکی از آرزوهای مردم منطقه طارم بود که عملیات زیرسازی، روسازی و جدول‌گذاری آن با مساحت 30 هکتار برای استقرار متقاضیان سرمایه‌گذار آغاز شد و در فاز نخست 10 هکتار برای استقرار صنایع تدارک دیده شده که در مجموع احداث این ناحیه صنعتی تا فاز پایانی 40 میلیارد ریال شامل اجرای پروژه زیرسازی، روسازی، جدول‌گذاری، شبکه آبرسانی، شبکه برق‌رسانی و غیره هزینه در بر خواهد شد که در مرحله نخست رقم پروژه 10 میلیارد ریال است.

احمد عجم استاندار قزوین نیز در این مراسم بیان کرد: با توجه به سیاست دولت در هدایت شهرک‌های صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته و با پیگیری‌های خوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان و همه مسئولان، کار شناسایی و مکان‌یابی احداث ناحیه صنعتی طارم که از اساسی‌ترین و مهم‌ترین خدمات در بخش مرکزی طارم قزوین خواهد بود انجام شده که زمینه اشتغالزایی و مهاجرت معکوس از شهر به روستا را در پی خواهد داشت و این یک نویدی برای اهالی منطقه است و امیدواریم با هدایت و جذب سرمایه‌گذاران توسط معتمدین منطقه شاهد شکوفایی طارم باشیم.

در ادامه این مراسم داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دولت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان است، اظهار امیدواری کرد: با ایجاد مناطق صنعتی خصوصاً این ناحیه صنعتی که یکی از بزرگ‌ترین تولیدات زیتون در کشور را دارا است رونق تولیدی و صنعتی به وجود آید.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور استاندار قزوین، معاونان استاندار، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قزوین، بخشدار طارم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و مدیران کل استانی و مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/2667/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول