اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام دهه فجر

عملیات اجرایی حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دشتی آغاز شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام دهه فجر و با حضور مسئولان شهرستان دشتی، عملیات اجرایی حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دشتی آغاز شد.

عملیات اجرایی حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دشتی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، ناصر دولاح فرمانده بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث حسینیه عاشقان ثارالله سپاه دشتی گفت: با توجه به اینکه دشتی دارای مردمی با ولایت، دیندار، عالم پرور و عاشق به ولایت و انقلاب هستند ضرورت داشت تا یک حسینه را جهت برگزاری مراسمات مذهبی و همایش‌ها در محل سپاه شهرستان احداث کنیم و این یکی از آرزوهای دیرینه ما بوده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های امام جمعه خورموج ادامه داد: حسنیه عاشقان ثارالله دردشتی دو منظوره خواهد بود تا نه تنها سپاه بلکه مردم هم بتوانند از این مکان مذهبی بهره‌برداری و استفاده کنند.

دولاح گفت: با توجه به حمایت قرارگاه خاتم (قرب کوثر) مبلغ 80 میلیون تومان برای این کار تخصیص یافت که به میمنت ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی این کار بزرگ آغاز می‌شود.

وی گفت: حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان دشتی در زمینی به مساحت 3 هزار و 260 متر و با زیر بنای 475 مترمربع احداث می‌شود.

دراین مراسم امام جمعه خورموج، امام جمعه کاکی، بخشداران کاکی و شنبه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام، فرمانده سپاه دشتی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پرسنل سپاه شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/66001/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول