اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

احداث ناحیه صنعتی خمیران انزلی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از ساخت ناحیه صنعتی خمیران انزلی خبر داد و گفت: به ‌زودی عرصه این ناحیه صنعتی به متقاضیان واگذار می‌شود.

احداث ناحیه صنعتی خمیران انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مجید عباسیان‌امین عصر امروز در جریان آغاز عملیات اجرایی آب رسانی و اجرای شبکه 20 کیلو ولت شبکه گازرسانی به ناحیه صنعتی خمیران این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: ناحیه صنعتی خمیران انزلی دومین موقعیت صنعتی شهرستان انزلی با 30 هکتار وسعت بوده که در دست احداث است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این ناحیه صنعتی در سال 1389 آغاز شد، افزود: تاکنون عملیات پاک‌تراشی و فنس‌کشی، خیابان‌کشی، جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی و حفر چاه در این ناحیه اجرا شده است.

این مسئول میزان هزینه برای پروژه‌های مذکور را بالغ بر چهار میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: اکنون عملیات اجرایی شبکه توزیع آب، شبکه 20 کیلو ولت و شبکه گاز با برآورد هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال آغاز شده و در دست اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌های مهم به ‌زودی واگذاری عرصه شهرک صنعتی خمیران به متقاضیان آغاز شود.

عباسیان‌امین در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر جاری 14 واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: این تعداد واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی لوشان، صومعه‌سرا، رشت، لاهیجان، آستارا، شفت و سیاهکل مستقر هستند.

وی تولید واحدهای مذکور را در زمینه‌های غذایی، فلزی، سلولزی، شیمیایی، برق و الکترونیک ذکر کرد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی برای 255 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان میزان سرمایه‌گذاری این واحدهای صنعتی را بالغ بر 235 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول