اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد

پایان عملیات اجرایی بیمارستان قلعه‌گنج تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: بیمارستان قلعه‌گنج از جمله پروژه‌های مهر ماندگار جنوب استان به شمار می‌رود و تا پایان امسال عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

پایان عملیات اجرایی بیمارستان قلعه‌گنج تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمدمهدی بلوردی در حاشیه بازدید استاندار کرمان از بیمارستان در دست احداث قلعه‌گنج اظهار داشت: این بیمارستان 32 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصد در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه بیمارستان قلعه‌گنج از جمله پروژه‌های مهر ماندگار جنوب استان به شمار می‌رود و تا پایان امسال عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد، افزود: این بیمارستان قبل از سال جدید برای بهره‌برداری به دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت تحویل می‌شود.

بلوردی هزینه احداث این پروژه را تاکنون 40 میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به در دست اجرا بودن بیمارستان رودبار گفت: این بیمارستان نیز در قالب پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان منوجان نیز به پایان رسیده و آماده تحویل به دانشگاه علوم‌پزشکی است.

به گزارش فارس، احداث این سه بیمارستان در جنوب استان کرمان از خدمات مهم دولت در منطقه به شمار می‌رود که علاوه بر تسهیل در ارائه مطلوب خدمات پزشکی نیاز به اعزام بیماران به سایر شهرستان‌ها را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول