اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

زنجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از عملکرد ارگان‌ها در مورد تسهیلات در نظر گرفته شده برای ایام نوروز گفت: می‌توان گفت که زنجان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

زنجان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان زنجان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط ارگان‌های مختلف در جلسه اظهار داشت: این گزارش‌ها روی کاغذ مطلوب به نظر می‌رسد ولی باید دید نتیجه این اقدامات چیست؟

وی به روند رو به رشد بودن عملکردهای ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: روند امور هر سال نسبت به سال گذشته بهتر می‌شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: با گزارش‌های ارائه شده می‌توان گفت که استان زنجان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی به ارزیابی ملی انجام شده از خادمان سفرهای نوروزی اشاره و تصریح کرد: نتایج عملکردها در آن زمان مشخص می‌شود جایی که خارج از حیطه اختیارات استان است.

* مصوبات تسهیلات نوروزی استانی است

رئوفی‌نژاد هدف از برگزاری جلسات برای تسهیلات نوروزی را رضایت‌مندی مسافران اعلام و اضافه کرد: مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی استان به کل استان ابلاغ می‌شود و لازم‌الاجرا است.

وی بر لزوم ارائه برنامه‌های شاد در ایام نوروز به ویژه قبل از ایام فاطمیه تاکید کرد و گفت: یادمان باشد که برنامه‌ها با توجه به تنوع موجود در آئین‌های شهرستان‌های استان ارائه شود.

استاندار زنجان به فرصت باقیمانده تا ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: از فرصت باقیمانده برای برنامه‌ریزی بهتر استفاده کرده و درصدد بهبود خدمات قابل ارائه به مردم باشید.

وی از لزوم راه‌اندازی سیستم پیام‌رسانی و بلوتوث در سطح استان خبر داد و افزود: با استفاده از این سیستم می‌توان به معرفی استان و ظرفیت‌های آن اقدام کرد.

رئوفی‌نژاد به لزوم مکتوب شدن نحوه ارائه برخی خدمات در سطح استان اشاره و تصریح کرد: نحوه و چگونگی ارائه این خدمات را مکتوب کنید تا قابلیت ارزیابی داشته باشد.

وی از برنامه استان برای راه‌اندازی پروازهای تفریحی و گردشگری با هواپیما خبر داد و گفت: این پروازها در چند نقطه در استان از جمله سلطانیه و غار کتله‌خور راه‌اندازی می‌شود.

استاندار زنجان از موافقت خود با تامین برنج و گوشت رستوران‌ها خبر داد و افزود: این همکاری به شرط نظارت‌ بر قیمت‌ها انجام می‌شود.

* اجتناب از فرستادن کارشناس به ستادهای نوروزی

وی با هشدار به مدیران برای اجتناب از حضور کارشناسان در ستادهای تسهیلات نوروزی تصریح کرد: حضور مدیران و معاونان آنها باید طبق برنامه باشد وگرنه مجبور به حضور دائمی در ستادها خواهند بود.

رئوفی‌نژاد از لزوم پیش‌بینی اسکان اضطراری خبر داد و گفت: این پیش‌بینی برای آمادگی به هنگام بروز حوادث است که باید مدّنظر قرار گیرد.

وی بر مهم بودن نظافت عمومی تاکید کرد و افزود: این مهم می‌تواند همه اقدامات و خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول