اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان سلطانیه‌ای

مسابقات ورزشی در شهر سلطانیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور دانش‌آموزان سلطانیه‌ای، مسابقات ورزشی دانش‌آموزی شهر سلطانیه آغاز شد.

مسابقات ورزشی در شهر سلطانیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این مسابقات در بخش‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی در حال برگزاری است.

بر اساس نتایج به دست آمده‌، در رشته دراژبال ابتدایی دختران 95 دانش‌آموز شرکت داشتند که در این مسابقات مدرسه ابتدایی سروش سلطانیه به مقام نخست دست پیدا کرده و مدارس عصمت و شهید صدوقی دوم و سوم شدند.

همچنین در همین رشته و در بخش دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در مقطع راهنمایی که با حضور 45 نفر از دانش‌آموزان دختر همراه بود، به ترتیب مدرسه راهنمایی شرف مقام نخست، مدرسه راهنمایی عفاف مقام دوم و مدرسه راهنمایی آزادگان مقام سوم را کسب کردند.

در رشته طناب‌زنی نیز که با حضور 54 نفر از پسران مقطع ابتدایی همراه بود، مقام نخست به مدرسه صدوقی سلمان‌کندی، مقام دوم به آموزشگاه خدابنده و مقام سوم به آموزشگاه خدابنده رسید.

در مقطع راهنمایی این رشته نیز که با حضور 34 نفر همراه بود، دانش‌آموزان مدرسه شهید مطهری مقام نخست و شهید مدنی مقام دوم را به دست آوردند.

در رشته طناب‌زنی دختران در مقطع ابتدایی نیز که با حضور 96 نفر همراه بود، آموزشگاه عصمت مقام نخست را کسب کرد، آموزشگاه صدوقی مقام دوم را به دست آورد و مقام سوم نیز به طور مشترک به مجتمع شهید آوینی و قائم(عج) رسید.

در رشته طناب‌زنی مقطع راهنمایی نیز که با حضور 35 نفر از دانش‌آموزان این مقطع برگزار شد، آموزشگاه‌های شرف و اتحاد به ترتیب اول و دوم شدند.

در رشته فوتسال متوسطه نیز که 65 نفر از دانش‌آموزان شرکت داشتند، دانش‌آموزان دبیرستان علامه‌حلی حائز رتبه نخست شده و دانش‌آموزان مدارس شهدا و کاردانش رازی به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

همچنین در مسابقات فوتسال مقطع راهنمایی نیز که با حضور 110 دانش‌آموز پسر برگزار شد، دانش‌آموزان آموزشگاه علامه موفق به کسب رتبه نخست و دانش‌آموزان مجتمع ساجد و شهید آوینی رتبه دوم و سوم شدند.

لازم به ذکر است، برگزاری این مسابقات تا روز یکشنبه 13 اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول