اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر قائمشهر:

دریافت ارزش افزوده از اماکن ورزشی ممنوع شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر قائمشهر گفت: با بررسی کمیسیون حقوقی شورای شهر قائمشهر، دریافت ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری زمین‌ها به اماکن ورزشی ممنوع شد.

دریافت ارزش افزوده از اماکن ورزشی ممنوع شد

حامد سه‌سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با بررسی کمیسیون حقوقی شورای شهر قائمشهر، دریافت ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری زمین‌ها به اماکن ورزشی ممنوع شد.

نائب رئیس شورای شهر قائمشهر تصریح کرد: با اجرای این طرح برای هر فرد 2.5 متر مربع سرانه ورزش در نظر گرفته می‌شود ولی در حال حاضر سرانه ورزشی موجود برای هر نفر در قائمشهر حدود نیم‌ متر است که با استانداردهای جهانی فاصله زیادی داریم.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به میزان سرانه استاندارد نیاز به تسهیلات برای تغییر کاربری زمین‌ها برای ایجاد امکان ورزشی داریم.

این مسئول درباره وضعیت صدور پروانه‌های ورزشی در گذشته خاطرنشان کرد: در گذشته شهرداری‌ها بابت تغییر کاربری زمین‌ها و یا اماکن به سالن ورزشی ارزش افزدوه ملک را دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: افزودن ارزش افزوده به ملک برای تغییر کاربری ورزشی مشکلاتی را برای مالکان ایجاد می‌کرد که این موضوع در شصت و هشتمین جلسه رسمی کمیسیون حقوقی شورای شهر قائمشهر بررسی شد و اماکنی که قرار است برای ایجاد مکان ورزشی تغییر کاربری دهند از پرداخت عوارض معاف می‌شوند.

سه‌سلطانی خاطرنشان کرد: این طرح در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قائمشهر به تصویب رسید.

این مسئول مدت اجرای طرح معافیت تغیر امکان به فعالیت‌های ورزشی را حدود یک سال به صورت آزمایشی اعلام کرد.

نائب رئیس شورای شهر قائمشهر عنوان کرد: با اجرای این طرح، جاذبه‌های سرمایه‌گذ‌اری در این بخش نیز افزایش می‌یابد.

وی در پایان با اشاره به ماده 174 قانون برنامه توسعه پنجم یادآور شد: نگاه مدیریت شهری باید با تسهیل در جذب سرمایه‌گذاری، ساخت و سازهای مورد نیاز شهری را هموار کند.

انتهای پیام/86017/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول