اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش برای ورزش ورامین

احداث ورزشگاه 5 هزار نفره در دستورکار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: قبل از پایان یافتن سال جاری، کلنگ احداث ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین به زمین زده خواهد شد.

احداث ورزشگاه 5 هزار نفره در دستورکار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن حسینی در جمع خبرنگاران از کلنگ‌زنی احداث ورزشگاه پنج هزار نفری ورامین تا پیش از پایان سال جاری خبر داد و گفت: به همت فرماندار ورامین و با همکاری شهردار در نظر داریم، احداث ورزشگاه پنج هزار نفری ورامین را پیش از آغاز سال جدید در دستورکار قرار دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: زمین این مجموعه که بالغ بر 50 هزار متر مربع است، توسط شهرداری در ابتدای جاده چرمشهر به ورزش منطقه اهدا شده و شرکت پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ورزش منطقه که همان افزایش سرانه فضای ورزشی در کنار ایجاد پایگاه‌های قهرمان پروری است به‌زودی به منصه ظهور خواهد رسید و قطع به یقین این اتفاق خوش در آینده‌ای نزدیک منجر به تحولی عظیم در بعد ورزش خواهد شد.

حسینی تصریح کرد: کلنگ‌زنی ورزشگاه پنج هزار نفری اواسط اسفندماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستان و استان انجام می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، هرچه زودتر با ساخت آن جوانان و علاقه‌مندان این شهرستان بتوانند از این نعمت برای پرداختن به ورزش بهره‌مند شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان عنوان کرد: در این خصوص هشت میلیارد و 300 میلیون ریال توسط توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به پیمانکار واگذار شده است تا بعد از مراسم افتتاحیه، مسئول ساخت این پروژه اقدام به شروع و ساخت کند.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول