اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان:

ورزشگاه نقش جهان تا خرداد آینده بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: درصدد بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان تا خرداد ماه سال آتی هستیم و امیدواریم به تعهد خود در موعد مقرر عمل کنیم.

ورزشگاه نقش جهان تا خرداد آینده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید‌رضا رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان با حضور در این جلسه مشکلات موجود در مسیر روند تکمیل این ورزشگاه را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: با بررسی این مشکلات درصدد آماده کردن این ورزشگاه برای مورد بهره‌برداری قرار گرفتن در موعد مقرر هستیم.

وی اضافه کرد: به صورت میانگین روزانه 160 نفر در این ورزشگاه کار می‌کنند، و با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد روند خوبی در تکمیل نقش جهان هستیم و امیدوارم این ورزشگاه تا پایان خردادماه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان تصریح کرد: درصدد بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان تا خرداد ماه سال آتی هستیم و امیدواریم به تعهد خود در موعد مقرر عمل کنیم.

به گزارش فارس، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای با حضور حمیدرضا عبدی به عنوان معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، حمید‌رضا رحیمی به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری در محل ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و طی این جلسه روند تکمیل این ورزشگاه توسط مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول