اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان مرکزی:

اجرای ورزش همگانی موجب نشاط و سلامت جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت: اجرای ورزش همگانی موجب شادابی، نشاط و سلامت جسم و روح افراد در جامعه می‌شود.

اجرای ورزش همگانی موجب نشاط و سلامت جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نصرالله نان‌بده صبح امروز در جلسه شورای ورزش همگانی و تفریحی شهرستان آشتیان اظهار داشت: ورزش‌های همگانی نیاز به مدیریت همگانی و فرهنگ سازی عمومی دارد تا بتوان با برنامه‌ریزی دقیق و جامع آن را در بوستان‌های شهری و روستایی استان ترویج و گسترش داد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های ورزش همگانی نسبت به ورزش‌های دیگر جذب عامه مردم به ورزش به صورت روزانه و در مدت زمان کوتاه و با کمترین امکانات و هزینه است و در این میان وظیفه اصلی تمامی نهادها دعوت از مردم برای گسترش این ورزش است.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان بیان کرد: توجه به ورزش قهرمانی نباید مانع از پیشرفت ورزش همگانی شود زیرا زمانی ورزش قهرمانی به رشد واقعی دست می‌یابد که جامعه از یک نشاط و شادابی خاص برخوردار باشد و اقشار مختلف مردم در دستیابی به آن شریک باشند.

نان‌بده افزود: ورزش صبحگاهی از رشته‌های پرطرفدار است که در تمامی پارک‌ها، ورزشگاه‌ها و در ایستگاه‌های ورزشی می‌توان به صورت انفرادی و یا گروهی توسط مربیان کارآزموده و مجرب انجام داد و با سرمایه گذاری در این بخش می‌توان سلامت جسمی و روحی جامعه را افزایش داد.

فرماندار آشتیان نیز در این جلسه گفت: آنچه باعث ایجاد انگیزه، نشاط و حرکت در اقشار مختلف مردم می‌شود اجرای ورزش به صورت روزانه و در سطح عمومی است.

اکبر شایسته‌فرد ضمن توصیه و تاکید بر ترویج ورزش همگانی اظهار داشت: با فرهنگ سازی در این زمینه می‌توان شرایط را برای گسترش ورزش و تندرستی در میان خانواده‌ها فراهم کرد و جامعه را به سمت نشاط و شادابی برد.

وی ورزش همگانی را یکی از راه حل‌های مبارزه با اعتیاد دانست و افزود: با جذب جوانان و نوجوانان در سطوح مختلف ورزش همگانی، قهرمانی و پهلوانی می‌توان گفت؛ مبارزه‌ای جدی با این افیون خانمان سوز با برنامه‌ریزی صحیح و شکل درست انجام شده است.

ایجاد ایستگاه تندرستی در بوستان‌های شهرستان آشتیان، ایجاد جاده سلامت، برگزاری همایش پیاده‌روی، جشنواره‌های ورزشی و طرح تشکیل همیار ورزش همگانی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/87002/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول