اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 12 رأی اعضای مجمع

وفایی رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد

خبرگزاری فارس: ابوالفضل وفایی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم انتخاب شد.

وفایی رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور معماری دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی و سید مهدی غیاثی مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع هیئت ورزش‌های همگانی استان قم که با حضور 14 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، ابوالفضل وفایی مسئول فعلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم انتخاب شد.

رقابت برای به دست آوردن سکان ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم دو کاندیدا داشت که یکی از آنها ابوالفضل وفایی و دیگری محمدجواد موسایی بود و با انتخاب اعضای مجمع، ابوالفضل وفایی رئیس جدید این هیئت و جایگزین امیر دلشاد رئیس پیشین هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد.

این در حالی است که قرار بود پنج کاندیدا در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان قم حضور داشته باشند اما سه نفر دیگر به دلایل مختلف در این مجمع شرکت نکردند.

در ابتدای این مجمع گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در طول چهار سال گذشته ارائه و البته برخی موانع و مشکلات موجود و راهکارهای توسعه بیش از پیش ورزش‌های همگانی نیز مطرح شد و سپس کاندیداها به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

پس از برگزاری انتخابات از بین 17 فردی که می‌توانستند رای بدهند، 14 نفر رای دادند و با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان قم 12 رأی خود را به ابوالفضل وفایی دادند تا بدین ترتیب وی به عنوان جانشین امیر دلشاد مسئولیت ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب ابوالفضل وفایی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در حالی صورت گرفت که اعضای مجمع یک رای سفید نیز به صندوق آرا انداختند و البته یکی از اعضای مجمع نیز به محمدجواد موسایی دیگر کاندیدای مجمع رای داد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول