اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

کارمندان حوزه IT سربازان مبارزه با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌-امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروزه کارمندان حوزه IT افسران و سربازان مبارزه با جنگ نرم هستند.

کارمندان حوزه IT سربازان مبارزه با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مخابرات سیستان و بلوچستان به اهمیت کار دست اندرکاران در حوزه IT که یک حوزه تخصصی اشاره کرد و اظهار داشت: IT در تمامی عرصه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی امروز و کشور و شغل افراد نقش بسزایی دارد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی 34 سال قبل با هدف قرار دادن اعتقادات و باورهای دینی در پی نابودی ملت ایران بودند که از خودگذشتگی رزمندگان ایران مهم‌ترین مصداق در حوزه IT است که باعث سربلندی ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان شدند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را انجام دادند تا ملت ایران را به زانو در بیاورند که تاکنون نتوانسته‌اند به خاطر این شکست، جنگ نرم را علیه ملت ما آغاز کردند لذا امروزه کارمندان حوزه IT افسران و سربازان مبارزه با جنگ نرم هستند.

شیخ‌زاده بیان کرد: حوزه IT بستر مناسبی برای مبارزه با دشمنان است و در این حوزه باید زمینه علم را افزایش داد تا به جایگاه واقعی این علم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در واقع توسعه هم زمان IT و علم هر دو مهم و ارزشمند است که برای دستیابی به این مهم باید تلاش کرد.

در این مراسم از زحمات هفت ساله محمود قلی‌پور مدیرعامل سابق مخابرات استان تجلیل و تقدیر شد و محمودرضا رضایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان منصوب شد.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول