اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تازه‌ترین نشست شورای شهر مطرح شد

نصب تجهیزات تلفن همراه رایتل در انتظار تصمیم شورای بجنورد‌

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی بجنورد درخواست مرکز ارتباطی اپراتور سوم تلفن همراه موسوم به( رایتل ) برای نصب چند ایستگاه در سطح این شهر را بررسی می‌کند.

نصب تجهیزات تلفن همراه رایتل در انتظار تصمیم شورای بجنورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شورای اسلامی این شهر عصر امروز در تازه‌ترین نشست پس از قرائت درخواست شرکت رایتل مقرر کرد تا این موضوع به صورت تخصصی در کمیسیون بهداشت شورای اسلامی این شهر بررسی و پس از آن در صحن علنی شورای شهر تصمیم‌گیری شود.

رئیس کمیسیون ‌بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی بجنورد با بیان اینکه نصب این ایستگاه‌ها ماهیتا ‌نیاز به بررسی بیشتر دارد اظهار داشت: البته بسته به اینکه این ایستگاه‌ها در کجا و در کدام مناطق نصب شود، جای تأمل دارد.

سید اسماعیل سیدی گفت: آنچه که پیداست تلفن همراه رایتل با عوارض‌هایی همراه بوده که باید نصب ایستگاه‌ها دقیق بررسی شود.

وی به آثار سو این نوع تلفن همراه در مردان اشاره کرد و افزود: کمیسیون بهداشت این موضوع را در نشست آینده خود بررسی خواهد کرد.

به گزارش فارس، نصب تجهیزات تلفن همراه رایتل اکنون در برخی از مرکز استان‌ها در حال نصب و راه اندازی است.

نائب رئیس شورای اسلامی بجنورد هم در این نشست با اشاره به در پیش بودن سال جدید و همچنین بررسی بودجه سال 92 خواستار بررسی و تصویب عوارض مسکن مهر در گلستان شهر شد.

حسین پیلتن تصریح کرد:با توجه به خدمات‌دهی شهرداری به مسکن مهر در این شهرک اقماری، تعیین عوارض ضرورت دارد.

وی تاکید کرد:ما نمی‌توانیم پولی که از مردم بجنورد گرفته برای گلستان شهر هزینه کنیم وباید شهروندان ساکن در این منطقه خودشان هزینه خدمات را بپردازند.

عضو دیگرشورای اسلامی بجنورد هم افراد ساکن در گلستان شهر را عمدتاً از خانواده‌های ضعیف جامعه برشمرد و گفت:دولت با اجرای طرح مسکن مهر به دنبال حمایت از این اقشار بوده از این رو شهرداری نیز باید در این زمینه در حد بضاعت اهتمام داشته باشد.

ابراهیم امانی گفت:افزایش قیمت مسکن تمام شده مهر در ماه‌های اخیر فشار زیادی به مالکان مسکن گلستان شهر وارد کرده از این رو شایسته نیست تا در سال نخست از شهروندان ساکن در این شهرک اقماری عوارض طلب کرد.

گلستان شهر بجنورد در شش کیلومتر شمال این شهر قرار داشته وبرای سکونت بیش از 20هزار خانوار پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی بجنورد هم در این نشست گفت: طی سفر چندی قبل وزیر راه و شهرسازی، خواسته وزیر هم این بوده که با توجه به اینکه در هیچ یک از شهرها عوارضی از مسکن مهر دریافت نشده در بجنورد هم لحاظ نشود.

سید محمد لنگری تصریح کرد: البته شورای اسلامی بجنورد این موضوع را با استعلام از شهرهای مختلف و نحوه عمل در این زمینه بررسی خواهد کرد.

وی از کمیسیون مربوطه خواست تا این موضوع را پیگیری و نتیجه در نشست آینده آن کمیسیون و شورای شهر بررسی شود.

انتهای پیام/63002/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول