اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارتباطات سیار گلستان:

اختلالات سیستم تلفن همراه حداکثر یک هفته طول می‎کشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارتباطات سیار استان گلستان گفت: اختلالات سیستم تلفن همراه برای تغییرات سخت‌افزاری در استان گلستان 48 ساعت تا یک هفته طول می‎کشد.

اختلالات سیستم تلفن همراه حداکثر یک هفته طول می‎کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اختلالات در ارتباط تلفن همراه از صبح امروز در استان گلستان مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده که موجب نارضایتی هم‌استانی‎ها شده است.

علیرضا شیرنیا بعدازظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از گرگان در خصوص اختلال پیش آمده در سیستم تلفن همراه از صبح امروز اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار استان گلستان برای ارائه سرویس بهتر در حال تغییر در سیستم ایستگاه‌های تلفن همراه «بی‌تی‌اس» خود است.

رئیس اداره ارتباطات سیار شرکت مخابرات استان گلستان ادامه داد: در حال حاضر اگر می‎خواستیم، شماره‌های جدید را به مشترکان ارائه دهیم به دلیل پربودن ظرفیت سیستم  این امکان وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تعداد شماره‌ها و رفع مشکلات مختلف در ارتباط سیستم‌های تلفن همراه احساس نیاز شد که سیستم «بی‌تی‌اس» قدیم را بر روی سیستم جدید انتقال دهیم که این امر در حال انجام است.

اختلال در سیستم تلفن همراه یک هفته طول می‌کشد

شیرنیا تصریح کرد: از صبح امروز در راستای انجام این تغییرات، اختلالی را در شبکه تلفن همراه شاهد بودیم که این اختلال حداقل 48 ساعت و حداکثر یک هفته طول می‎کشد.

انتهای پیام/2307/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول