اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی سامانه تلفنی 1512 در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون اداری پشتیبانی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سامانه تلفنی 1512 در دامپزشکی این استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه تلفنی 1512 در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد

 علی نیکنام در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از راه‌اندازی سامانه تلفنی 1512 در دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: تمام شهروندان، بهره‌برداران می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را از طریق این سامانه با مسئولان اداره‌کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در میان بگذارند.

معاون اداری پشتیبانی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه ذکر شده در تمام ساعت شبانه‌روز قابلیت ثبت درخواست‌های هم‌استانی‌ها را خواهد داشت.

نیکنام از راه‌اندازی این سامانه در آینده نزدیک در همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت مخابرات استان این سامانه در شهرستان‌ها فعال خواهد شد و شهروندان می‌توانند به سهولت از نحوه خدمات دامپزشکی و ارائه نقطه نظرات و مشکلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول