اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روند تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر در این استان با جدیت دنبال می‌شود.

تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان صبح امروز در جلسه هماهنگی شورای مسکن استان البرز اظهار داشت: با توجه به روند توسعه‌ای مسکن مهر در این استان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که زیرساخت‌های این منازل با سرعت بیشتری پیش برود.

وی ادامه داد: تنها نباید به ساخت مسکن اکتفا کرد بلکه ارائه خدمات زیرساختی از جمله آب، ‌برق، ‌گاز و تلفن نیز یکی از مهمترین نیازهای مردم است که باید در ساخت مسکن مهر به آن توجه ویژه و اساسی داشت.

عربیان با تأکید بر اینکه مسئولان در دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان، باید تلاش خود را به منظور ارائه خدمات به مسکن مهر دوچندان کنند افزود: برای اینکه در اجرای طرح‌های خدمات‌رسانی به طرح مسکن مهر موفق عمل کنیم نیاز است تا مدیران در دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان تعامل و هماهنگی‌های لازم را با هم داشته باشند و نیازهای مردم ساکن در این منازل را مرتفع کنند.

استاندار البرز گفت: ارائه خدمات زیرساختی به متقاضیان مسکن مهر باید با جدیت دنبال شود تا آنان هیچ مشکلی را برای سکونت نداشته باشند.

عربیان گفت: نباید عدم آشنایی مدیران با دستورالعمل‌ها موجب تشکیل جلسات اضافی و اتلاف وقت آن‌ها در این جلسات شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات مردم به هر نحوی باید حل شود افزود: نباید با معطل کردن مردم و عدم پاسخگویی، آن‌ها را به استفاده از روش‌های غیرقانونی تشویق کنیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم تلاش بسیاری را برای اجرای طرح مسکن مهر انجام داد افزود: این تلاش ارزنده دولت در بخش تأمین مسکن مردم را نباید با عدم ارائه خدمات زیرساختی نادیده گرفت چراکه مردم با اجرای این طرح بسیار موافق هستند و در این زمینه بسیاری از هموطنان ما در نقاط مختلف کشور صاحبخانه شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ما مسئولان خدمتگزاران مردم هستیم ادامه داد: نباید وظایف خود را در قبال مردم فراموش کنیم بلکه باید هر روز با توسعه خدمات‌رسانی به مردم بیش از گذشته رفاه، ‌آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول