اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور:

یک سوم مسکن مهر خوزستان احداث و اهدا شده است

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: تاکنون بیش از یک سوم مسکن مهر خوزستان که دولت در این استان متعهد به ساخت آنها شده بود، احداث شده و به مالکان اهدا شده است.

یک سوم مسکن مهر خوزستان احداث و اهدا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا رحیمی در جمع خبرنگاران در خصوص ساخت مسکن مهر در استان خوزستان و تعهد دولت برای ساخت حدود یک‌صد و 85 هزار واحد مسکونی در این استان و تحویل آن به مالکان اظهار کرد: امروز با افتتاح 7 هزار واحد مسکونی مهر در سطح استان مابقی آن تا پایان دولت دهم تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بیش از یک سوم مسکن مهر استان خوزستان که دولت در این استان متعهد به ساخت آنها شده بود، احداث شده و به مالکین آنها اهدا شده است.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تاکنون رقمی بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان در بخش مسکن مهر که جزو پروژه‌های مهر ماندگار به شمار می‌رود سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح و بازدید چند طرح صنعتی و عمرانی در بنادر ماهشهر، امام خمینی (ره) و اروندکنار، صبح امروز راهی استان خوزستان شد.

علی نیکزاد و رستم قاسمی، وزیران راه و شهرسازی و نفت، رحیمی را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول