اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن فیروزکوه خبر داد

بهره‎‏برداری از 1325 واحد مسکن مهر فیروزکوه تا پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه از بهره‎‏برداری یک‌هزار و 325 واحد مسکن مهر این شهرستان تا پایان سال 91 و تحویل آن به متقاضیان خبر داد.

بهره‎‏برداری از 1325 واحد مسکن مهر فیروزکوه تا پایان سال

حسین کیانی در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از بهره‌‏برداری و واگذاری یک‌هزار و 325 واحد مسکن مهر شهرستان فیروزکوه تا پایان سال 91 به متقاضیان این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: از این تعداد واحد که قرار است به متقاضیان تحویل داده شود، 575 واحد مسکونی به صورت خرده مالکی احداث شده و بقیه 99 ساله است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار هزار و 585 واحد مسکونی مهر در شهرستان فیروزکوه در حال احداث است.

کیانی تصریح کرد: از این میزان واحد، یک‌هزار و 200 واحد مسکونی به صورت ملکی و بقیه در قالب 99 ساله احداث شده که تأمین زمین آنها بر عهده دولت بوده است.

سه انبوه‏ساز، سه خیّر مسکن‏ساز و 15 تعاونی در مکان‏هایی همچون دشت ناصر، شهرک کوهسار، غرقاب‏دره و حسن‏آباد ارجمند در زمینه اجرای طرح مسکن مهر شهرستان فیروزکوه مشغول به ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول