اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

360 واحد مسکن مهر واگذار شده است

برگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: از مجموع 759 واحد مسکن احداثی مهر در شهرستان خلخال تاکنون 360 واحد مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

360 واحد مسکن مهر واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر خلخال و شرکت تعاونی مهر پارسا اظهار داشت: تا آخرین لحظه خدمت پیگیر حل مشکلات مسکن مهر مردم خلخال و شرکت تعاونی مهر پارسا هستیم.

وی تصریح کرد: مردم یقین داشته باشند که با نظارت و پیگیری فرمانداری خلخال و دستگاه‌های ذیربط در مسکن مهر مشکلات و معضلات مسکن مهر این شهرستان در آینده‌ای نزدیک حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: در رفع مشکلات و معضلات موجود در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه مسکن مهر امید مردم به دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ذیربط است که مسئولان باید با ورود به بحث نظارت‌های بیشتر و جدی در زمانی کوتاه به حل مشکلات مردم بپردازند.

محمدی گفت: متقاضیان مسکن مهر نگران تحویل واحدهای خود نباشند و ما نیز تا آخرین لحظه خدمت پیگیر حل مشکلات مسکن مهر مردم خلخال هستیم و جای هیچگونه نگرانی نیست.

این مسئول در‌‌‌ خصوص مسکن مهر خلخال نیز عنوان کرد: از 759 واحد مسکن مهر در سه شهرک بهشتی، دانش و شهرک ایثار 360 واحد به متقاضیان تحویل داده شده و آماده سکونت است که 170 نفر از متقاضیان هم‌اکنون در واحد‌های آماده ساکن هستند و ما انتظار داریم که مردم پیگیر مشکلات خود در قالب تعاونی‌های خود باشند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: در 100 واحد مسکن مهر پارسا دچار مشکلات جزئی هستیم که پیگیری از سوی فرمانداری شهرستان و اداره تعاون کار و رفاه و اجتماعی و اداره مسکن و شهرسازی ادامه دارد و امیدواریم به زودی حصول نتیجه شود.

محمدی ضمن اشاره به مشکل متقاضیان در تعاونی مسکن مهر پارسا نیز افزود: مشکل این تعاونی نیز با جدیت از سوی دستگاه قضایی و ارگان‌های ذیربط در حال بررسی و حصول نتیجه می‌باشد که نتیجه آن به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از مسئولان ذیربط در هیئت مدیره تعاونی‌های مسکن مهر، مسکن و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا انتظارات به حق مردم در خانه‌دار شدن و احقاق حقوق آنها توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول